Gå til innhold

Elkjøp sin pris på GTA 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha fy faen. Er syk idag så pappa skulle kjøpe spillet til meg mens jeg lå hjemme, ringte nettopp til elkjøp leangen og de var tomme. Derfor ringte jeg til pappa for å si at det ikke var nødvendig for han å dra dit; da viste det seg at han sto på lefdal og prøvde å få kjøpe et spill av en kar som hadde lagt 40 stk i handlekurven sin. Det er visst en grense på to spill per kunde, så de driver å forhandler med typen nå, detter er seriøst helt latterlig. Hadde sikkert tenkt å legge alle ut på finn eller ebay eller lignende. Ser uansett ut til at jeg får et eksemplar, så jeg er glad.

Lenke til kommentar

Fikk tak i mitt eksemplar til Xbox 360 på Notodden idag. Men tenk, det var faktisk kø utenfor Elkjøp på lille Notodden. :) Men de hadde greit inne til Xbox 360. Men til PS3 ble de fort utsolgt for. Vet ikke om de hadde fått inn like mye til begge platformene, men det var litt pussig.

Lenke til kommentar

Arggh, var nettop nede i min lokale Elkjip (Alta) og de hadde bare fått inn 3 kopier av hver versjon og alle de hadde solgt ved åpning.

Får satse på at lekebutikken jeg har forhåndsbestilt hos får inn sine kopier i dag så man kan game fra dag 1 og ikke vente helt til fredagen :x

Lenke til kommentar
Arggh, var nettop nede i min lokale Elkjip (Alta) og de hadde bare fått inn 3 kopier av hver versjon og alle de hadde solgt ved åpning.

Får satse på at lekebutikken jeg har forhåndsbestilt hos får inn sine kopier i dag så man kan game fra dag 1 og ikke vente helt til fredagen :x

 

Tuller du med meg? Jeg har hatt god kontakt med Raymond i det siste, og han sa at han skulle ringe meg så snart de fikk spillet inn! åjåj.....enda jeg hadde lagt det av (de skulle få inn 8 spill). Så nå bør jeg heller satse på Ringo der spillet koster 699(!). Fy faen..

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Første gangen eg står opp "tidlig" for å kjøpe spill. Dro ned til lefdal i laguneparken i 10:30 tiden og der var det plenty med spill til både ps3 og xbox igjen. Var bare 2stk utenom meg som sto i kassen med hver sin GTA IV. Kjørte tilfeldigvis innom elkjøp i fana også og det var ikke en kjeft i kø der heller. Eg regner dog med at nå som skolen snart er over så blir det meste solgt kjapt.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Fikk melding av mamma nå at spillet lå hjemme og ventet på meg! :D

 

Kjøpt på Elkjøp for 379,- og får en versjon av vgp så snart det kommer frem. Satset ikke på at jeg fikk tak i spill på Elkjøp idag, så jeg bestilte fra vgp for leenge siden :p

 

Om det er noen som er interessert i kjøpe det så PM (Får det nok ikke før på lørdag eller noe).

 

EDIT: Heh, glømte å si at det er PS3 versjonen det er snakk om :)

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar
Er det noen her som har vært og handlet på Elkjøp Leangen? Hvordan var trykket der? Hadde tenkt meg dit etter jobb i dag, men hvis det er like ville tilstander der som på de andre Elkjøpene som her er nevnt, har de vel neppe noen 360-utgaver igjen heller .. :s

 

 

Var der klokka ni jeg og masse folk ja. Sto en og delte ut spilla så å si ved døra og han gikk tom rett før meg.. Trodde jeg skulle drite på meg. Men heldigvis sto det i hylla og. Men dem gikk temmelig fort dem og. Opp tidlig i morgen og for å hente xboxen...lol

Lenke til kommentar
Fikk tak i mitt eksemplar til Xbox 360 på Notodden idag. Men tenk, det var faktisk kø utenfor Elkjøp på lille Notodden. :) Men de hadde greit inne til Xbox 360. Men til PS3 ble de fort utsolgt for. Vet ikke om de hadde fått inn like mye til begge platformene, men det var litt pussig.

 

Er fra notodden jeg også :) tror du det er flere spill igjen nå? hadde tenkt å stikke ende ned å kjøpe det nå ;)

 

Edit: må en være over 18 for å kjøpe det på elkjøp? jeg er 16 :p

Endret av Crippled
Lenke til kommentar

Til de av dere som lurer på elkjøps lagerstatus, er det bare å ringe dem på 81532000.

 

Ringte for en time siden og fikk vite at det var 90stk igjen(xbox) på sandvika storsenter.

Er tilbake på jobb nå, med GTA liggende å vente i bilen :)

 

Takk til elkjøp for gode partier og fine priser på knalltitler. Kjøpte halo når det kom på elkjøp, og byttet det inn på EBgames for samme prisen som jeg betalte for det 3mnd etterpå :)

 

-MaRw-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...