Gå til innhold

Lefdal selger GTA IV for 379,- (PS3 og 360 std edition)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei for det kan vel ikke ha noe med at Sony hadde problemer med forsendingen, og at det dermed er flere XBOX kopier enn PS3?

 

Halloooooo liksom.

 

Og vær så snill, spar oss for en fanboy krig på denne tråden i alle fall.

 

Ikke så mange fler 360. Kanskje rundt 50% mer i butikkene. Forskjellen er at PS3 solgte ut på under 1 time overalt mens 360 versjoner finner man overalt enda.

Lenke til kommentar

Kan så hende, vi finner ikke ut før de ekstra contentene kommer ut, og om de faktisk er verdt vente-tiden, om PS3 folkene er så "dumme" som HaXbOx folk skal ha de til å være.

 

Og hvordan synes du GTA IV er bedre på xbox enn på ps3?

er vel ikke noen nevneverdig forskjell er det?

eneste jeg har hørt er at PS3 kan droppe i frame-rate.

(jeg spør helt seriøst, ikke retorisk eller noe sarkastisk bak spørsmålet).

Lenke til kommentar
Kan så hende, vi finner ikke ut før de ekstra contentene kommer ut, og om de faktisk er verdt vente-tiden, om PS3 folkene er så "dumme" som HaXbOx folk skal ha de til å være.

 

Og hvordan synes du GTA IV er bedre på xbox enn på ps3?

er vel ikke noen nevneverdig forskjell er det?

eneste jeg har hørt er at PS3 kan droppe i frame-rate.

(jeg spør helt seriøst, ikke retorisk eller noe sarkastisk bak spørsmålet).

 

360 er 720p, PS3 er 640p. Bedre framerate. 360 får eksklusive episoder og selfølgelig blir de omfattende. 25 millioner dollar per episode er enormt mye penger.

 

Selv Gears of war kostet ikke så mye å lage. MS betalte ikke så mye kun for noen nye missions og klær.

Lenke til kommentar
Nei for det kan vel ikke ha noe med at Sony hadde problemer med forsendingen, og at det dermed er flere XBOX kopier enn PS3?

 

Halloooooo liksom.

 

Og vær så snill, spar oss for en fanboy krig på denne tråden i alle fall.

 

Ikke så mange fler 360. Kanskje rundt 50% mer i butikkene. Forskjellen er at PS3 solgte ut på under 1 time overalt mens 360 versjoner finner man overalt enda.

Du overser et meget viktig faktum:

 

Det at det kom for få ps3-versjoner til norge ble det snakket om i mange dager før release! Det betyr at ALLE som vil ha ps3-versjonen ble ekstra gira og "måtte sikre seg en" før det var for seint.

 

Mens de som skal ha til xbox360 kan slappe litt mer av.

 

Ang 30%, så er det tallet forresten feil :). Det kom stort sett dobbelt så mye xbox360-spill til norge som ps3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...