Gå til innhold

Hvem er mest aktiv på forumet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ser på meg ut som om det er en slags konkurranse om å poste mest mulig. Til tider har dette gått utover kvaliteten på svarene brukere får her på forumet også. Og enkelte tråder ender bare opp med urelevant småprat. Personlig kunne jeg tenke meg å fjerne tallet under nicket, slik at det i verstefall bare var mulig å se statistikker på de linkene som er gitt i denne tråden. Men selv de statistikkene kunne jeg tenke meg å få fjernet.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-14 17:48, TST skrev:
Det ser på meg ut som om det er en slags konkurranse om å poste mest mulig. Til tider har dette gått utover kvaliteten på svarene brukere får her på forumet også. Og enkelte tråder ender bare opp med urelevant småprat. Personlig kunne jeg tenke meg å fjerne tallet under nicket, slik at det i verstefall bare var mulig å se statistikker på de linkene som er gitt i denne tråden. Men selv de statistikkene kunne jeg tenke meg å få fjernet.


 

Jeg må nesten si meg enig i hva TST skriver. For det er mange som bare legger inn sånt som f.eks (jaja, du er dum for du har AMD osv) og det er bare for å få mer post. Jeg synst at desse antall meldinger skrevet burde vere fjernet.

 

Men en ting er, dere hadde jo en konkurranse om hvem som hadde flest poster, med premier. Dette fører til det samme. Så dere kunne no gjort noe før det er for sent :razz:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Quote:

On 2002-01-17 21:30, Anders Leipsland skrev:
Husker ViCtim ja. Han lå en 1-200 posts over meg og posta jevnlig rundt 10 meldinger per dag helt til det plutselig en dag sa stopp og siden har jeg ikke sett en post fra ham.

Kanksje han er... DØD. Jeg sendte han en mail for et par uker siden. Hakke svart enda. kanksje han er kidnappa

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-06 22:47, jason skrev:
Spørsmål til Sir Hartge

Teller det som innlegg i forumet for hver gang du går inn å flytter en tråd?
Hvis dette er tilfelle så må jo 75-80% av innleggene dine trekkes fra før det korrekte tallet kommer frem

Nei, selvsagt teller ikke flytting av tråder. Er det noe logisk grunn til at det skulle gjøre det? Og _om_ det skulle gjøre det, hva har det egentlig å si? Om en person har 147.432 eller 37 poster er for meg likegyldig. Og ikke spør meg hvorfor det i det hele tatt står antall poster der, hva er poenget?

Lenke til kommentar

Nei ikke vet jeg heller.

Hadde kanskje vært en god ide å fjerne dem? Tror faktisk talt en hadde blitt kvitt en del tull da. Ser til tider ut som om enkelte konkurerer om å skrive mest tull for igjen å øke antall postinger.

Fjern visningen i forumet og la de som er interessert gå inn på HW for å finne det der.

Lenke til kommentar

Dette med anntall poster viste jeg ikke før nå dere ,jeg ligger jo fan ta meg på 5 plass.

Reine og skjære storposteren jeg da ,

kanksje ikke så rart , jeg er utdannet postmann :smile:(helt sant)

 

Nei fra spøk til revolver , syntes ikke det gjør noe fra eller til om det står anntall poster , egentlig helt uvesentelig , da jeg ikke poster bare for og poste men fordi jeg liker og "vanke" her på forumet og definerer meg som en person som har litt peil pluss att jeg liker og sjabbe litt med folk :smile:

 

 

_________________

 

 

[ Denne Melding var redigert av: ZAN på 2002-02-14 11:05 ]

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...