Gå til innhold

Mulig ny utsettelse for Age of Conan?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er muligheten der. Det er ett høyrisikoprosjekt de har lagt seg ut på der ingenting er sikkert. Å tro noe annet enn at de helgraderer seg slik ville være naivt.

Skrevet

Bank i bordet, kryss fingrene, be til en stein eller no...

Håper virkelig ikke det blir utsatt igjen. Jeg forventer bugs ved lasering, men klarer ikke en utsettelse til!

Skrevet

Dette er jo bare en formalitet, alle spill ved lanseringer og expansions osv går somregel på en smell med tanke på pågang på hjemmesider og spillet i seg selv. Alt går ekstra tregt og mye kræsjer, gjelder alt som har med datamaskiner og mange brukere å gjør, ikke noe å uroe seg over :)

Skrevet

håper for all del at dette bare er en journalist som skriver surr, fordi jeg har tatt meg ferie de dagene etter release å dritt om det går i dass.

Skrevet

Typisk ett eksempel på sensasjonsjournalistikk der journalisten så og si dikter opp en story ved å vri og vrenge på ordene til de passer til nyheten.

Skrevet
Funcom has passed the Age of Conan Gold master milestone according to plan and the retail DVDs has been delivered for box production. At launch an online update will be available for downloading where additional content, optimizations and bug-fixes will be included.

Med andre ord DVDene og boksene blir trykket opp eller er trykt opp i dette øyeblikk. Annet enn at de må skalere serverparken så virker det ikke som om det er noe grunn til bekymring. I rapporten advarer de bare investorer at uforsette tekniske feil kan kreve litt ekstra tid. Typisk sensasjonsjournalistikk ja.

Skrevet (endret)

Det blir triste tilstander for de ansatte og lederne i Funcom vist spillet blir utsatt enda engang nå ja. Aksjen er lav og kan egentlig ikke gå i mer minus

Endret av =Iko=
Skrevet (endret)

Funcom Oslo er et meget solid firma med 22mill på bok, samt morselskap i Nederland som fremstår som solid så jeg tror ikke jeg ville vært så bekymret for at en liten utsettelse ville betydd kroken på døra for Funcom. At det betyr kroken på døra for tynnslitte gamernerver derimot det er noe helt annet...

Men som sagt så er dette amatørjournalistikk av verste sort der alt er tatt ut av kontekst og feilsitert.

Endret av Rookie_NO
Skrevet

Om det faktisk utsettes enda en gang, så må vi bare se positivt på det. Det gjør jo ikke akkurat spillet dårligere. Tvert imot. Hver eneste utsettelse har betydd at spillet har blitt gjort bedre.

Skrevet
Aksjen har jo økt med over 40% den siste måneden, er ikke akkurat noe minus å se der..

Jo , ser det :)

Men alle vet hva som skjedde de siste gangene det ble utsettelser. Megafall på aksjen

Grunnen til at det har gått sakte men sikkert oppover er jo pga av at Funcom har "lovt" at det ikke vil komme flere utsettelser

Skrevet

ingen utsettelser.

ting er i rute.

folk som har prøvd spillet synes det er knall.

kjempeinteresse.

bra forhåndsbestilling.

der har du noen grunner til at kursen har økt såpass kraftig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...