Mow Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Sagt det før, og jeg sier det igjen.. Livet er morsommere for den som gamer! QFT! Tullinger som påstår vi kaster bort livet vårt.. Jeg føler det ikke sånn ;-)
Grievdus Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) YES, nå for 5 min fikk jeg spillet i postkassa Installerer det nå Endret 29. april 2008 av Grievdus
Elmek38 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen som har hørt noe fra elkjøp eller lefdal angående utsending av spesial utgaven? Stille som graven her.
Armageddon Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Her var det overraskende stille. Tar det som et godt tegn. Sitter å venter på posten nå. Har alle fått sitt fra Gamezone?
Juke Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Har fortsatt ikke fått noen bekreftelse på at pakken er sendt fra Elkjøp (special edition til PS3), men forrige gang de sendte meg en pakke sendte de ikke den mailen før klokken seks på ettermiddagen. Pakken (den forrige altså, ikke GTA IV) hadde blitt levert inn til postterminalen klokken 09:40 samme dag i følge pakkesporingen, så hvorfor de ventet i så mange timer med å sende bekreftelsen er jeg litt usikker på. Men jeg har snakket med dem på telefon i allefall, og de fortalte at GTA IV special edition til PS3 (var kun den jeg spurte om) sendes ut til kundene i dag, og da fra Lørenskog (er vel det som er hovedlageret antar jeg). Endret 29. april 2008 av Juke
Elmek38 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Har fortsatt ikke fått noen bekreftelse på at pakken er sendt fra Elkjøp (special edition til PS3), men forrige gang de sendte meg en pakke sendte de ikke den mailen før klokken seks på ettermiddagen. Pakken (den forrige altså, ikke GTA IV) hadde blitt levert inn til postterminalen klokken 09:40 samme dag i følge pakkesporingen, så hvorfor de ventet i så mange timer med å sende bekreftelsen er jeg litt usikker på. Men jeg har snakket med dem på telefon i allefall, og de fortalte at GTA IV special edition til PS3 (var kun den jeg spurte om) sendes ut til kundene i dag, og da fra Lørenskog (er vel det som er hovedlageret antar jeg). Jepp det med den eposten i 6 tiden høres kjent ut. Men gikk ikkje spill fra sverige eller noe sånt? Mener det var noe som sa det.
Bruker-104685 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Her var det overraskende stille. Tar det som et godt tegn. Sitter å venter på posten nå. Har alle fått sitt fra Gamezone? Jeg har ikke fått noe fra Gamezone enda... Sitter å venter selv på trege postmannen
iCar Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Har fortsatt ikke fått noen bekreftelse på at pakken er sendt fra Elkjøp (special edition til PS3), men forrige gang de sendte meg en pakke sendte de ikke den mailen før klokken seks på ettermiddagen. Pakken (den forrige altså, ikke GTA IV) hadde blitt levert inn til postterminalen klokken 09:40 samme dag i følge pakkesporingen, så hvorfor de ventet i så mange timer med å sende bekreftelsen er jeg litt usikker på. Men jeg har snakket med dem på telefon i allefall, og de fortalte at GTA IV special edition til PS3 (var kun den jeg spurte om) sendes ut til kundene i dag, og da fra Lørenskog (er vel det som er hovedlageret antar jeg). Jepp det med den eposten i 6 tiden høres kjent ut. Men gikk ikkje spill fra sverige eller noe sånt? Mener det var noe som sa det. Limited Edition skulle sendes fra Bonver i Sverige fikk jeg vite igår,(Lefdal) men de har samme lager så. Har sendt mail og spurt nå, hakke hørt noe foreløpig, jævlig irritrende ass, er den ikke sendt idag så for jeg nok ikke den før på fredag/lørdag......
sablabra Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Så vidt jeg vet har postmannen vært her, men jeg har ikke fått noe som helst fra elkjøp . De sendte meg en kvittering av noe slag kl 1800 i går, så jeg antar at det har blitt sendt...
Elmek38 Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Så vidt jeg vet har postmannen vært her, men jeg har ikke fått noe som helst fra elkjøp . De sendte meg en kvittering av noe slag kl 1800 i går, så jeg antar at det har blitt sendt... Fikk du sporingsnummer på den vis det var special edition?
sablabra Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Så vidt jeg vet har postmannen vært her, men jeg har ikke fått noe som helst fra elkjøp . De sendte meg en kvittering av noe slag kl 1800 i går, så jeg antar at det har blitt sendt... Fikk du sporingsnummer på den vis det var special edition? Det er standard edition sendt som brev, så det er ingen sporingsnummer.
iCar Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Så vidt jeg vet har postmannen vært her, men jeg har ikke fått noe som helst fra elkjøp . De sendte meg en kvittering av noe slag kl 1800 i går, så jeg antar at det har blitt sendt... Fikk du sporingsnummer på den vis det var special edition? Han bestilte std versjon, er vel kun de som har betsilt LE versjonen at man burde få sporingsnummer... sitter fortsatt og venter på at de skal svare på mail..... Virker ikke som om de har sendt den enda føler jeg...
daruu Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Var sikker på at jeg ikke skulle få før om 2 uker jeg, siden det sto det på gamezone sine sider Men når jeg titta nedi postkassa i dag lå jammenmeg spillet der
Fenixen Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) HVOR fader blir spillet mitt av, gamezone sendte visst ut fra kristiansand i går, og jeg bor i stavanger !!!!?!?! er det mulig.. måtte posten brenne om det ikke dukker opp snart.. EDIT! jaaaaaaadaa! posten i stavanger var underbemannet i dag, så to timer forsinkelse, konge nå skal det spilles Endret 29. april 2008 av Fenixen
Armageddon Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Fikk mitt fra Gamezone i dag jeg og. Herlig herlig.
sablabra Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Er det noen som har bestilt standardversjon av GTA IV fra elkjøp og fått det i postkassa i dag? Ganske irritert over at de ikke har klart å levere det i dag... Jeg får ikke spilt noe i dag likevel, men hvis jeg ikke får det i morgen er det krise!
Typho Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Noen som har hørt noe fra elkjøp eller lefdal angående utsending av spesial utgaven?Stille som graven her. Min ordre av Grand Theft Auto IV Special Edition til Xbox 360 står hvertfall som "sendt" på min konto hos Lefdal
Sodd Ball Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 (endret) Jeg bestilte min fra Absoluttspill i går. Brukte forhåndsbetaling, sendte pengene like etter bestillingen, og den har ikke blitt behandlet enda. Endret 29. april 2008 av Odd Ball
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå