Gå til innhold

Den store Grilltråden

n4w

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg så i utgangspunktet på en fra OBH nordica på tror det var 2200W... Størrelsen på selve grillen er ikke den største bekymringen. Jeg har en god og stor terrasse, men reglene i sameiet forbyr kull :)

Så en (skikkelig) elektrisk grill kan gi greie resultater også?...

ja den tror jeg vil gjøre jobben

Det ble en Weber Q100 :D Ganske digg med de små propan/butan flaskene. Også er det fint at den enkelt kan slenges baki bilen for "grill on the road" :p

Fortreffelig resultat *klappe på entrecoten i magen*

litt ot: det ble mye handel i dag. grill, ca 4kg entrecote (de hadde ikke mindre stykker!), blender (sommersmuudi må jo til), terrassemøbler og luftrenser (oss allergikere har det ikke bra vettu). Alt i alt, masse nytt som hjelper i nytelsen av nettopp grillen :)

OT:

Allergi suger..

Skrevet
Jeg så i utgangspunktet på en fra OBH nordica på tror det var 2200W... Størrelsen på selve grillen er ikke den største bekymringen. Jeg har en god og stor terrasse, men reglene i sameiet forbyr kull :)

Det ble en Weber Q100 :D Ganske digg med de små propan/butan flaskene. Også er det fint at den enkelt kan slenges baki bilen for "grill on the road" :p

Fortreffelig resultat *klappe på entrecoten i magen*

litt ot: det ble mye handel i dag. grill, ca 4kg entrecote (de hadde ikke mindre stykker!), blender (sommersmuudi må jo til), terrassemøbler og luftrenser (oss allergikere har det ikke bra vettu). Alt i alt, masse nytt som hjelper i nytelsen av nettopp grillen :)

bra valg!!! glad du tok den i stedet for en elektrisk!

har en slik en selv, så den fungerer glimrende! utrolig hvor mye varme denne lille tassen kan gi. og som du sier, den er super å ta med på tur. pleier selv å ta den med når jeg skal grille bort, i stedet for å grille på vedkommendes gamle rustne kulegrill :)

for amerikanerne så er jo dette er "liten" turgrill :)

Skrevet
7.klasse har grilling, bare du og noen andre raringer som sniker i dere noen pølser xD

Hvem sa at jeg tok pølser? :roll:

Hakke rørt det pølse fatet siden 7. klasse da vi var på besøk første gang.

Skrevet

Det ble en Weber Q100 :D

bra valg!!! glad du tok den i stedet for en elektrisk!

har en slik en selv, så den fungerer glimrende! utrolig hvor mye varme denne lille tassen kan gi. og som du sier, den er super å ta med på tur. pleier selv å ta den med når jeg skal grille bort, i stedet for å grille på vedkommendes gamle rustne kulegrill :)

for amerikanerne så er jo dette er "liten" turgrill :)

Heh ja, når man ser hva enkelte amerikanere disker opp med, så er den jo mikroskopisk :)

Men jeg må nok gå til innkjøp av utbrettbare bord og en tralle til den, det ble litt slit å sitte på huk hele tiden :)

Huff, i dag, grunnet ekstremt dårlig planlegging, måtte jeg kjøpe 750g kyllingbryst på statoil til 149kr pakken for å få i meg grillmaten.. det får bli med den ene gangen, men fytti så dyrt!

Skrevet

Aiai, det var svindyrt.

Husk at det er smart å ha en gassbeholder i reserve, så du slipper å gå tom mens maten ligger halvferdig på grillen :)

Jeg slapp heldigvis akkurat unna forrige søndag.

Skrevet

Forøvrig

Er det noen som vet en bra og billig plass å kjøpe Weber tilbehør i Stavangerområdet?

Skjønner i etterkant at jeg likegodt kunne blåst penger på en q200 eller Q120/140 for å få innebygde sidebord alikevell, men når jeg først skal ha det, så... :)

fant hos ingebrethsen på sandnes til 299 men skulle også gjerne hatt tralle til grillen... den skulle de ha 850kr for.. noen som vet om billigere?

Skrevet

En grill tråd ? Er det ikke en Grilltråd a ? Ellr en Grill-tråd Det er vertfall ikke todelt ?

Spiste marinerte svinekottletter med poteter i ovnen her om dagen. yum yum

Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Ingen grilling uten Fløtegratinerte poteter wub.gif

Skrevet

Det går fint an å si "første siden". Du sier "det er den første siden". Altså, n4w skriver "den første siden er oppdatert".

Spiste grillet kylling og hvitøksbaguett i dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...