Gå til innhold

Hideo Kojima skuffet over kraften i PS3.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette sitatet fra et IGN insider intervju oppsummerer tråden godt, og gir samtidig svaret på hva kojima virkelig mener.

 

Hideo Kojima: It isn't the hardware's problem it is our problem, we will never find hardware that can live up to our expectations.

 

Hmm, kult. Bra å få klarnet opp i det en gang for alle.

Legger du ut url til intervjuet? Jeg er også IGN Insider. :thumbup:

Lenke til kommentar

Venter bare på dem arrogante pcfolkene kommer her og snakker stygt mot konsoller

Men bra UrgeLoL du fant ett sitat fra intervjuet av Kojima, der han sier: Vi finner ikke go nok hardware. Da ser jeg for meg 1512mbvideominne 8040mb ram og Geforce 10 ikke er godt nok for han :p

 

Men jeg tror att spillet blir flott uansett hva folk og utviklere vil mene.

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Skulle likt å sett dem gi ut MGS4 til PC, hvordan ville det se ut? Et spill på 50GB+ hvis ikke komprimert som faen. :D

 

Husk att pc har og Blu-Ray, det sier ihvertfall mangen av dem folkene som er pcgutter og hater konsoller! Dem måtte komprimert som faen, da jeg vet MGS4 vil inneholde sykt mye audio og cutscenes att det er helt sykt!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Dette sitatet fra et IGN insider intervju oppsummerer tråden godt, og gir samtidig svaret på hva kojima virkelig mener.

 

Hideo Kojima: It isn't the hardware's problem it is our problem, we will never find hardware that can live up to our expectations.

 

Hmm, kult. Bra å få klarnet opp i det en gang for alle.

Legger du ut url til intervjuet? Jeg er også IGN Insider. :thumbup:

 

 

Link

Lenke til kommentar

Jaja! Da kan vi i alle fall si til xbox folket "Bare vent til MGS 5" :p .. Men, det kan vi vel ikke, for dette er vel siste i serien? (Jeg skammer meg.. har ikke spilt noen mgs spill)

 

Tror nok på at det blir ett bra spill uansett, sett nok og hørt nok om spillene og de har vistnok holdt høy kvalitet gjennom hele serien! Så, da tror jeg ikke dette skuffer dere heller.. :)

Lenke til kommentar

Beklager dette. Jeg blander han med en som er/var sjef i Sony. :tease: Jeg husker seriøst ingenting!Jeg hadde nemlig xboks på den tiden :p Men en ting husker jeg.

 

Han skulle utvikle et spill der det var satt fokus på at ting skulle "leve" ingame. F eks. et lite tre skulle spire og vokse og vokse med tiden i spillet. At landområder endret seg helt osv.. Kan noen gi meg tilbakemelding på det utsagnet?

Lenke til kommentar

Sony er blant de firmaene i bransjen som tillater mest av uttalelser tror jeg.. De gikk jo over ett halvt år uten ofisiell pressetalsmann, var vell mest David Jaffe som uttalte seg. :-/

Og ofte den Europeiske avdelingen uttaler seg om amerikanerenes buisness-strategi, o.l. som er uvanlig i bransjen.

Så om Sony hadde hatt muligheten til å ansatt Kojima, så tror jeg ikke uttalelsene hans hadde hindret dem i å ansette han. :p

 

Forøvrig tror jeg ikke dette er siste Metal Gear-spillet, men jeg tror det er siste som Kojima styrer, og sannsynligvis også siste med Snake. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...