Gå til innhold

CVG: GTA IV Xbox DLC will be bigger than San Andreas


Anbefalte innlegg

Massive new city on the cards for Xbox 360

CVG%20mag%20front%20cover.jpg

Future Publishing have just released their CVG GTA IV special. The whole magazine is dedicated to the biggest videogame franchise of the 21st Century. What stands out is their blatant lust for the Xbox 360 version over the PlayStation 3 version. Why? Because of the Downloadable Content of course. CVG compares the Xbox 360 exclusive DLC to the Vice City & San Andreas games in space and scope, and claims the DLC will feature a brand new city.

 

I've included the whole quote here so the comments can be viewed in their full context.

 

"Of course, to call games as vastly ambitious as Vice City or San Andreas mere 'expansion packs' seems childish, but nevertheless, the downloadable content (DLC) coming for the Xbox 360 version of IV has repositioned those games in just this way. DLC so far has meant the odd new car, jumper of bit of horse armour, but GTA IV is set to completely redefine the idea with expansions that are to GTA IV what Vice City or San Andreas were GTA III. Yes, Rockstar is clearly hinting at new downloadable cities; and the chances of them being London, Vice City or SA again are slim to none. So that's new as in brand new. GTA IV's Liberty City is the beginning. Think about that and be excited."

CVG%20mag%20GTA%20IV%20Xbox%20DLC%20bigger%20than%20San%20Andreas%20-www.PlayThree.net.jpg

What should be noted is that this special edition magazine has been sponsored by Microsoft. There are advertisements for the Xbox 360 edition of GTA IV (with DLC) as well as other 360 games including Ninja Gaiden II and Lost Odyssey. In this context the comments by CVG sound suspiciously like advertorial - e.g. paid for editorial. If this is the case than CVG really should follow proper journalistic standards and clearly label the piece as such.

 

Nevertheless a full new GTA city coming to Xbox 360 in Autumn? Those Houser brothers better get their skates on.

Kjelde: http://www.playthree.net/2008/04/cvg-gta-i...igger-than.html

 

Bør som alltid ta det med eit lass havsalt. Men mtp at CVG (visstnok) ikkje har ei anmerkning som seier at at er MS som betalar dei for å lyge o.l. vil det jo gå ut over CVG dersom det visar seg og væra langt ifrå sanninga. Spong anyone?

 

Blir spanande og sjå kva som skjer, og kva som kjem!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

merker at jeg nærmest bryter sammen i gråt med tanken på at 360 kan få ekslusivt ekstrainnhold på størrelse med san andres.. san andreas var jo DIGERT.. Håper hvertfall det er riv ruskende galt, og at 10timer som andre har foreslått er mer realistisk.

 

EDIT: ikke at jeg ikke unner deg ekstrainnhold gaz, skulle bare ønske at størstedelen ble for begge konsoller ;)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar
What should be noted is that this special edition magazine has been sponsored by Microsoft.

 

Wow back away, not today, Disco Lady.

 

Som Disco Stue sa i Simpsons.

 

Om det er tilfelle at MS har sponset dette magasinet vil jeg ikke ta i det med ildtang engang. Niks og nei, håper selvfølgelig at innholdet blir stort ja, men stoler ikke på noe slikt som det her.

 

Hm, er alt for mye fiksfakserier ute å går i dagens spillblekker.

Lenke til kommentar

PS3 versjonen kommer til knuse 360 uansett når det kommer til salg her i Europa. Spillet vil også selge millioner fler PS3'er enn 360'er.

 

Laste ned ting online er det kun et fåtall som bryr seg om. De aller fleste går ikke online med konsollene sine engang.

 

I amerika vil det kanskje bety litt siden 360 har gjort det ganske bra der og står sterkt.

Lenke til kommentar
Laste ned ting online er det kun et fåtall som bryr seg om. De aller fleste går ikke online med konsollene sine engang.

ingen jeg kjenner med ps3 som ikke har vært på psn store og lastet ned ting.. flåsete utsagn..

Mulig det er tilfelle for Wii, men for ps3 trur jeg flesteparten har den på nett.

Lenke til kommentar
merker at jeg nærmest bryter sammen i gråt med tanken på at 360 kan få ekslusivt ekstrainnhold på størrelse med san andres.. san andreas var jo DIGERT.. Håper hvertfall det er riv ruskende galt, og at 10timer som andre har foreslått er mer realistisk.

 

EDIT: ikke at jeg ikke unner deg ekstrainnhold gaz, skulle bare ønske at størstedelen ble for begge konsoller ;)

 

Kan du ikke bare kjøpe deg en 360 da, så får du jo også ta del i det ekstra innholdet? Er jo ikke verre enn det :)

Lenke til kommentar
merker at jeg nærmest bryter sammen i gråt med tanken på at 360 kan få ekslusivt ekstrainnhold på størrelse med san andres.. san andreas var jo DIGERT.. Håper hvertfall det er riv ruskende galt, og at 10timer som andre har foreslått er mer realistisk.

 

EDIT: ikke at jeg ikke unner deg ekstrainnhold gaz, skulle bare ønske at størstedelen ble for begge konsoller ;)

 

Kan du ikke bare kjøpe deg en 360 da, så får du jo også ta del i det ekstra innholdet? Er jo ikke verre enn det :)

 

Ja, for å si det slik. Om GTAIV xbox 360 dlc blir like stort som san andreas så skal jeg kjøpe xbox 360 bare for DLC. MS representanter har vel sagt noe om 5-6 timer story dlc. Blir det særlig større en dette blir jeg meget overrasket.

Lenke til kommentar

Større enn SA? Hirr hirr, jommen sa eg smør. :D

 

Ryktebørsen er populær, men eg ventar til det kjem uttalelser frå Rockstar om dette.

 

Eg er positiv til DLC i utgangspunktet, men tanken på at utviklaren lager eit spel og ein 10-20% ekstra som DLC er eg ikkje så glad i. Du betaler først fullpris for spelet, så kanskje 30-50% av det for DLC. Prisen kjem oppi 1000,- for eitt spel.

Lenke til kommentar
Vel, la oss folde våre hender små og be at de for all del IKKE tar en EA og tar betalt 200 kr for 2 nye plagg og en sko. Hint hint, The sims ekspansjonspakker.

 

Maxis har faktisk vært flinke med Ekspansjonspakkene sine, både kommet med Nattliv (klubber og lignende). og ferie steder, som fulgte med i Ekspansjonpakken "Bon Voyage".

 

I mine øyne så er det der bare en latterlig liten post, som prøver og bringe ett ganske labbert budskap med minimal om ikke noe humor i det heletatt.

Lenke til kommentar
Ja, for å si det slik. Om GTAIV xbox 360 dlc blir like stort som san andreas så skal jeg kjøpe xbox 360 bare for DLC. MS representanter har vel sagt noe om 5-6 timer story dlc. Blir det særlig større en dette blir jeg meget overrasket.

 

Og med tanke på at mange spill i dag ofte ikke er lengre enn 5-6 timer... Men som sagt, dette må man altså ha en 360 for å få glede av. Derfor bør man kjøpe seg en 360 hvis man er en skikkelig fan av serien :)

Lenke til kommentar
Vel, la oss folde våre hender små og be at de for all del IKKE tar en EA og tar betalt 200 kr for 2 nye plagg og en sko. Hint hint, The sims ekspansjonspakker.

 

 

du får kjøpt to plagg og en sko, men uten skolisser...så nico vil snuble å falle mellom hvert 5 steg...

 

"for the full experience you should buy the shoelaces"

Lenke til kommentar
Vel, la oss folde våre hender små og be at de for all del IKKE tar en EA og tar betalt 200 kr for 2 nye plagg og en sko. Hint hint, The sims ekspansjonspakker.

 

Maxis har faktisk vært flinke med Ekspansjonspakkene sine, både kommet med Nattliv (klubber og lignende). og ferie steder, som fulgte med i Ekspansjonpakken "Bon Voyage".

 

I mine øyne så er det der bare en latterlig liten post, som prøver og bringe ett ganske labbert budskap med minimal om ikke noe humor i det heletatt.

http://prisguide.gamer.no/product.php?productId=38086

 

Wow.. 40 nye ting for bare 230,-! :wow:

Lenke til kommentar

For å drive diskusjonen litt bort fra The Sims...

 

Hvis DLC til GTA på X360 vil bli like stort som San Andreas og Vice City, kan man jo lure på hvorfor i all verden de skal kreve at folk skal laste ned halve spillet. Og i tillegg er det umulig å få så store deler av spillet for ps3-eiere?

 

trukke det...

 

Også skal det komme enda en by på DLC? Oioi...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...