Gå til innhold

Protest fra Norman på COD4 Pnkbstr.exe fil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste jeg vet er at det protesterer mot det meste, og tritrans.net virker ikke på grunn av det teite programme. Jeg som trenger å bruke det og greier :angry:

 

Det er forj....g å måtte slå av brannmur og antivirus hver gang du skal spille. Jeg har scannet gjennom hele PC, ot da fant ikke Norman en tøddel å sette fingeren på. Men når jeg starter multiplayer i COD4, hikker den til med trojaner melding på pnkbstr.exe filen.

 

Irrrrriterrrrende!!!!!

Lenke til kommentar

AVG? Nei nei, den slår ut på alt.

 

Anbefaler deg å bruke BitDeffender. Noe som er verdt å kjøpe er antivirus, ikke vær kjip når deg gjelder sikkerhet

 

Bit Deffender har en "Gamer Mode" funksjon som reduserer dens bruk av RAM og HDD og CPU bruk. Blir nesten som den havner i en dvale.

 

Er et utmerket antivirus.

http://www.bitdefender.com/world/

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Bruk AVG som nevnt ovenfor. Hvis du laster ned noe innhold som kan være suspekt, scan det før bruk. Å ha realtime scanning på hele tida kommer i det lange løp til å skape mer problemer enn å ikke ha realtime scanning på hele tida og få virus av og til. Personlig har jeg ikke noe antivirusprogram kjørende i det hele tatt...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det var som jeg fryktet. Takker for alle innspill. Her lett litt på nettet rundt dette og det er trykk, her og der, avinstaller dette, installer dette, ikke gjør dette, men helst dette så KANSKJE vil det fungere. F..k!! Hvem gidder sånt?

 

Uansett. Takk for engasjementet.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke avinstallere. Det eneste man skal kunne klage på norman for, er plassen den tar.

 

-For å fikse problemet, gå norman brannmur. ( firewall )

Finn listen med programmer som til-lates. Tillat PnkbstrA.exe og PnkbstrB.exe, som du begge finner under system 32.

 

NB: Vær sikker på at du har lastet ned Punkbuster fra Punkbuster sin hjemmeside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...