Gå til innhold

Baldur's Gate ,vista spørsmål og noen spoilere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, han døde ikke fant jeg ut. Bare bildet som ble grått. Og så fant jeg etter hvert ut hvordan jeg skulle resse også. Måtte velge avataren hans og så gikk det plutselig an å resse duden.

 

BTW, om jeg har cleana ut Larswood (eller hva det heter) og ikke har snakka med noen, kommer jeg da ikke videre?

Lenke til kommentar

Du kan bli tatt av banditter i Larswood til banditcampen ja, det er en mulighet, men siden du har allerede slaktet alle, så er den enkleste og beste løsningen å dra direkte til det kartet hvor bandit campen ligger, nå har jeg ikke spillet installert, men bandit camp skal være til høyre/opp for Friendly Arm Inn kartet. Du burde ha null problem med å finne den, jeg antar at du har allerede slaktet magikeren i andre etasjen av Feldepost's Inn dog.

Lenke til kommentar
Ja, har tatt han.

Prøver å gå opp dit, men akkurat det mappet er grått. Ser det står Bandit Camp der osv, men neida.

Når det er grått betyr det at du vet hvor noe ligger, men du må fortsatt ta deg dit til fots første gangen. Fra Friendly Arm går du nord til et jordbruksområde, og derfra går du videre mot øst (dersom du allerede har dette jordbruksområdet på kartet kan du selvfølgelig bare klikke deg dit og gå østover).

Lenke til kommentar
Ja, har tatt han.

Prøver å gå opp dit, men akkurat det mappet er grått. Ser det står Bandit Camp der osv, men neida.

Når det er grått betyr det at du vet hvor noe ligger, men du må fortsatt ta deg dit til fots første gangen. Fra Friendly Arm går du nord til et jordbruksområde, og derfra går du videre mot øst (dersom du allerede har dette jordbruksområdet på kartet kan du selvfølgelig bare klikke deg dit og gå østover).

 

Jepp, man må alltid gå til en grå del av kartet ved å gå via et område som ligger rett sør, øst, vest eller nord for det grå området.

Lenke til kommentar

Ja, er det jeg frykter og jeg har equippa de godt nok nå til at det går greit å holde ut maset hennes :p

Er det sånn med Minsc og Dynaheir også, eller?

 

Og får jeg ikke solgt cursed scrolls og ankheg shells etter å ha solgt det første til smeden som skulle lage sånn fancy armor for 4000 som jeg fant et annet sted og egentlig aldri valgte å få lagd? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...