Gå til innhold

GTA IV limited edition


Anbefalte innlegg

Nå kan man bestille fra lefdal og elkjøp igjen. Byttet til lefdal eg. Det er billigere frakt fra de.

 

Nå står sendt ein plass og estimert pakke dato med dagens dato ein annen plass.

 

EDIT: Syns det er dårlig gjort av lefdal å ta billigere frakt for xbox versjonen. Den kan få tilsendt gratis via brev.

Endret av mafiaman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå begynner jeg å bli litt keen på denne spesialutgaven. Lurer på om man får kjøpt den et sted de har nattåpent?

 

GAME Parkveien vil ha nattåpent og selge limited edition, men det er visstnok helt ekstremt begrenset med eksemplarer.

Planen min var å stå klar midnatt å prøve lykken, men jeg har ordnet det til meg på en annen måte nå :)

 

Ekstremt begrenset ja, da må jeg sikkert stille meg opp der nå da hvis jeg skal få tak i SE :( Vet du hva den koster der da?

Lenke til kommentar

Det koster 1099,- Jeg står på ventelisten i både stavanger og oslo :p Stavanger er jeg sikret, men lurer på om jeg skal prøve å få tak i det i oslo da jeg må være 2 uker oppe i oslo :p

 

Uansett så bør du ringe GAME parkveien å sette deg på venteliste om du i det hele tatt skal ha sjans. For å få tak i limited edition, må man stå på listen og være først i køen når de åpner midnatt :p Dette ser ut til å bli en av de vanskeligste "limited edition" pakkene å få tak i på lenge.

 

Det er til informasjon bare XBOX 360 versjonen som er å oppdrive i limited edition på GAME nå. Butikkene fikk bare inn mellom 2-5 eksemplarer hver av PS3 versjonen så vidt jeg forsto.

Lenke til kommentar
Såpass ja. Da kan jeg sikkert glemme å skaffe en derfra. Da forsøker jeg et annet sted. Ser at CDON selger den for 1099 på nettet. Noen har handlet fra dem før?

 

Har hatt mange ordre hos cdon og har hatt ingen problemer. Bare å bestille.

Venter selv på at lefdal skal gi meg lyd om at det er sendt. Håper det skjer på mandag.

Lenke til kommentar

Når du kommer inn på siden ser du på menyen til venstre der det står kundeservice. Klikk på den også kommer det ein side der det er forskjellig info. Klikk på kundeservice som står under ny kunde. Så velger du kontakt grunner og slike ting. Grunnen til at er sånn er vel at det skal epostene skal komme til de som vet mest om de forskjellige tingene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...