Gå til innhold

Bilde av GTA:IV cover bakside, 1080p

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Her er biler av bakdelen av coveret til GTA:IV, ikke no rumble logo der hvertfall:( står også at man bare trenger å installere 3 mb minimum. Står også at det støtter opp til 1080p, er vell oppskalert men men.

LINK: http://www.gamespot.com/pages/forums/show_...pic_id=26335262

de har forresten oppdatert siden, åpnet multiplayer delen og noen videor osv tror jeg..har ikke fått sett enda. Håper bare de har fått lagt ut hele soundtracket:)

litt off topic men, har EA kjøpt take two nå?:S alt for trøtt til og lese all engelsken der nå...

LINK: http://n4g.com/industrynews/News-133901.aspx

Endret av andy24
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hmmmm..... Hva f***? Håper virkelig det coveret ikke er final, for hvis

spillet støtter Dual Shock 3 rumble, så skal dette ikonet forekomme

på baksiden:

2380946045_fdf9418b79_o.png

Kilde

This will be located on all new software releases that are DUALSHOCK 3 compatible.

:hmm:

Edit: Ved nærmere ettertanke, nevermind. Coveret er jo europeisk, og vi har jo ikke offisiellt fått DS3 enda, så derfor vises ikke ikonet.

Satser på bilder av US coverets bakside snart da. :D

Endret av XDamage
Skrevet
litt off topic men, har EA kjøpt take two nå?:S alt for trøtt til og lese all engelsken der nå...

Det står det muligens er det, noe jeg tviler sterkt på. Da hadde isåfall dette vært en større nyhet. Ingen ofisiell uttalelse på dette fra EA, noe de er forpliktet til om oppkjøpet hadde vært i boks. Har ikke sett nærmere på det, men kan godt tenkes EA har kjøpt noen aksjer, men isåfall er det snakk om en mye mindre andel av selskapet. Tror det er vanskelig å få alle aksje eierne til å selge sånn uten videre da mange regner med at markedsverdien til Rockstar kommer til å stige de neste månedene grunnet flere ting.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

Sarcasticgamer.com har tullenyheter hver fredag, dette var en av dem....

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet

X360 klarer 1080p like fint som ps3.

Skrevet
Til dere som heller kjøper til Xbox 360 hvis det på Playstation 3 ikke støtter 1080p, det høyeste 360 klarer er 1080i som er dårligere enn 720p som er Playstation 3 standard grafikk...

Har du for mye sure sokker på rommet ditt no igjen? Folk som kjøper 360 versjonen forran PS3, gjør vel det enten for DLC eller bedre kontroller tenker eg.

Skrevet
Til dere som heller kjøper til Xbox 360 hvis det på Playstation 3 ikke støtter 1080p, det høyeste 360 klarer er 1080i som er dårligere enn 720p som er Playstation 3 standard grafikk...

Har du for mye sure sokker på rommet ditt no igjen? Folk som kjøper 360 versjonen forran PS3, gjør vel det enten for DLC eller bedre kontroller tenker eg.

osso må me ikkje gløyme Xbox Live mala..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...