Nitrius Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Den skal komme i løpet av dagen(altså den 16 april), men det er jo en 7-8 timers tids forskjell mellom oss og USA.
MrL Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Pokker ass, poppa nettopp opp melding om at jeg hadde fått mail fra Funcom. Så går jeg inn å skjekker, spent som faen, men visst faen måtte det jo være "Clan of Conan - Issue #15" . Håper bare jeg blir trekt ut ass, de skal tydligvis sende ut både i dag og i morra sånn at serverne ikke blir overloada hvis 15000 skal laste ned samtidig, og derfor utvider de også beta testen til mandag EDIT: Jeg fikk key! Endret 16. april 2008 av MrLG
Venerable Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Har ikke fått noe enda Tar sikkert litt tid å sende ut 15 000 keyer, så det kommer nok. Det bør komme....
JGR Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Har ikke fått noe enda jeg heller :/ Jaja, har akkurat fått general beta, så skal vell ikke klage for mye Endret 16. april 2008 av Xerocomus
Venerable Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Prøv denne linken - http://www.gamespot.com/test/ageofconan/download.php Hvis du ser keyen og download linken har du kommet inn. Men de er nok ikke ferdig enda, så det er fremdeles håp. De gjør det ikke tilgjengelig for alle på likt. Endret 16. april 2008 av LunarPoet
Nitrius Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Har du ikke fått noe mail enda, og er usikker på om du er inne eller ikke, kan du sjekke denne linken: http://www.gamespot.com/test/ageofconan/download.php Endret 17. april 2008 av Nitrius
JGR Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Går trekningen etter rekkefølge når man registerte seg, eller er det random? Står ingenting på den linken hos meg foreløpig.
Dec Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Jeg er inne jeg også Fikk ikke key i mail enda, men fant denne linken: http://www.gamespot.com/test/ageofconan/download.php Kommer du inn der så står keyen din og downloads. F...! "Sorry, du fikk ikke beta" var hilsenen når jeg gikk inn på Gamespot nå. Noen som har en key til overs?
Nitrius Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 Tror trekningen er random, men de sa de gradvis ville dele ut keys, så det er fortsatt en sjans igjen.
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 16. april 2008 Skrevet 16. april 2008 (endret) Tror trekningen er random, men de sa de gradvis ville dele ut keys, så det er fortsatt en sjans igjen. Til tross for at ein får: "Sorry, you have not been chosen to be part of the Age of Conan Hyborian Adventures Beta." til svar? Jaja, eg gir ikkje opp håpet enda EDIT: tatt frå admin på gamespot forumet: Seeing the download option and beta key on that URL means you were included in the waves that have been sent out, but the emails may not have caught up yet. It is safe to begin your download and registration if this URL is working for you, the emails will just point you to this page. Not seeing a download option on that URL does not mean you have been excluded from the beta, it simply means that you have not been a part of the invite sends yet, if at all. Endret 16. april 2008 av Slettet+987123897
Kultom Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 (endret) *** Nevermind *** Endret 17. april 2008 av kvitrafn
grimsbo Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Jeg har meldt meg på men har enda ikke fått noe email.
SkyFish Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Samme her, jeg begynner å tro at alle sånne beta ting bare er for PR Har aldri fått invite til noen jeg har søkt på, hehe. Får vel bare smøre meg med tålmodighet
Kultom Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Selv om dere ikke har fått mailen kan dere ha fått beta, sjekk den linken som ble referert til over der.
JV Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Når jeg går inn på http://www.gamespot.com/test/ageofconan/download.php kommer jeg til http://www.gamespot.com/test/ageofconan/. Står ingen ting om at jeg IKKE har blitt med, men ser heller ikke noe om at jeg er med. Det betyr vel at jeg ikke er med?
Nitrius Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Nei, da har man nok fortsatt en sjans, vent ut dagen i dag. De sa som sagt at de skulle dele ut gradvis og at det ville strekke seg utover til neste dag. Så kryss fingra =)
Noiz Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Eg trur at dei med dårligest internet connection får det først
dymoletratag Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Stressmomentet er relativt høyt i denne tråden merker jeg. Jeg har heller ikke mottatt noen bekreftelse på at jeg er med . *Fingers crossed*
oophus_3do Skrevet 17. april 2008 Skrevet 17. april 2008 Samme her, jeg begynner å tro at alle sånne beta ting bare er for PR Har aldri fått invite til noen jeg har søkt på, hehe. Får vel bare smøre meg med tålmodighet Kan nok ha noe med søknadene.... Nytter ikke bare skrive at "YEAHH! Gief free playtime"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå