Gå til innhold

Age of Conan PvP helg - beta for en helg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pokker ass, poppa nettopp opp melding om at jeg hadde fått mail fra Funcom. Så går jeg inn å skjekker, spent som faen, men visst faen måtte det jo være "Clan of Conan - Issue #15" :wallbash::p . Håper bare jeg blir trekt ut ass, de skal tydligvis sende ut både i dag og i morra sånn at serverne ikke blir overloada hvis 15000 skal laste ned samtidig, og derfor utvider de også beta testen til mandag :)

EDIT: Jeg fikk key! :w00t:

Endret av MrLG
Skrevet (endret)

Har ikke fått noe enda jeg heller :/

Jaja, har akkurat fått general beta, så skal vell ikke klage for mye :)

Endret av Xerocomus
Skrevet

Går trekningen etter rekkefølge når man registerte seg, eller er det random?

Står ingenting på den linken hos meg foreløpig. :(

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Faen. blei ikkje med :(

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)
Tror trekningen er random, men de sa de gradvis ville dele ut keys, så det er fortsatt en sjans igjen.

Til tross for at ein får:

"Sorry, you have not been chosen to be part of the Age of Conan Hyborian Adventures Beta." til svar? Jaja, eg gir ikkje opp håpet enda :)

EDIT: tatt frå admin på gamespot forumet:

Seeing the download option and beta key on that URL means you were included in the waves that have been sent out, but the emails may not have caught up yet. It is safe to begin your download and registration if this URL is working for you, the emails will just point you to this page.

Not seeing a download option on that URL does not mean you have been excluded from the beta, it simply means that you have not been a part of the invite sends yet, if at all.

Endret av Slettet+987123897
Skrevet

Samme her, jeg begynner å tro at alle sånne beta ting bare er for PR :p Har aldri fått invite til noen jeg har søkt på, hehe. Får vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Skrevet

Nei, da har man nok fortsatt en sjans, vent ut dagen i dag. De sa som sagt at de skulle dele ut gradvis og at det ville strekke seg utover til neste dag. Så kryss fingra =)

Skrevet
Samme her, jeg begynner å tro at alle sånne beta ting bare er for PR :p Har aldri fått invite til noen jeg har søkt på, hehe. Får vel bare smøre meg med tålmodighet :)

Kan nok ha noe med søknadene.... Nytter ikke bare skrive at "YEAHH! Gief free playtime"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...