Gå til innhold

AoC: Preorder kodene sendes nå ut! Post her når du mottar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at folk som har forhåndsbestillt AoC på webhallen.se, nå mottar preorder activation kodene sine. Jeg har bestillt på gamezone.no men har ikke sett noe til koden så langt. Kommer vel snart håper jeg :dribble:

Noen i norge som har mottatt sin enda?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at de blir lagt ut så tidlig, heller skjønner jeg ikke vitsen i å legge dem ut så tidlig for Utgivelsesdatoen er jo 23 mai og preorderdatoen er jo 20 mai

mulig jeg tar feil?

Skrevet

Tja, greit å vite at man er 'all set to go', og at man slipper noe surr fra spillbutikkens side.

Spillet kan lastes ned fra og med 17 mai. :fun:

Skrevet

Er tros alt 15gb en skal laste ned om en vil starte 3 dager tidligere. Jeg har forhåndsbestilt men tviler jeg kidder å laste 15gb for så å avinstalere der noen dager etterpå...men kan hende jeg blir så gal etter å starte tidlig da....hehe

Skrevet (endret)

Man kan ikke spille det før den 20. uansett. De åpner for nedlasting 3 dager før for å ikke sprenge linjene.

Endret av Swaxxo
Skrevet (endret)
jo de med preorder kan starte 3 dager før..

ja de som har det kan laste ned 17 og spille 20. resten kan starte 23. det er US serverene som åpner 20. mai, i europa er det 23. mai.

Endret av Christeven
Skrevet
Jeg mener å ha lest at nedlastingen starter allerede den 16.

Det stemmer.

håper for all det, siden i følge EBgames måtte jeg komme å hente koden den dagen man kunne startet å laste ned å er det 17.mai er ikke ebgames oppe :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...