Gå til innhold

Er du en baktørker eller fremtørker ?


Gjest Slettet-qfohT7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeez.. 4 sider om hvordan man tørker ræva si.

 

Er baktørker btw :p

 

Edit: Syns egentlig man kunne gått med bleier etter man var 4 år også, hadde vært mye lettere, slipper å miste mye informasjon siden man må forlate timen for å gå på do.

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Synes det var liltt uklart med framover og bakovertørker..

Hvis vi skulle ha en poll (:D) burde det vært MINST 4 alternativer:

- Hånden bak rompen mens tørkingen foregår mot julepynten

- Hånden bak rompen, tørking mot ryggen

- Hånden foran, med tørking mot julepynten

- Hånden foran, tørking mot ryggen (noen som klarer dette?)

 

Mangler et alternativ her da: Godt framoverbøyd, bøy i knærne, hodet i mellom, høyre/venstre hånd med papir, drar fra/mot ryggen, venstre/høyre hånd foran for å holde utstyret til siden så man har klar sikt bak for å studere forholdene og eventuelt gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Har alltid vært en baktørker og har vel aldri vurdert noe annet før jeg kom over denne tråden. Med tråden i ferskt minne, tok jeg et prøvetørk fremover etter at jeg hadde tørket på mitt sedvanlige vis, og må si at framovertørking kan ha noe for seg!

I hvert fall så lenge det man tørker ikke er for seigt!

 

:p

 

Forøvrig er jeg helt på linje med de som tar en dusj etter endt oppgave. Evt. kan man fukte litt dopapir dersom papiret tåler det.

Lenke til kommentar
Har alltid vært en baktørker og har vel aldri vurdert noe annet før jeg kom over denne tråden. Med tråden i ferskt minne, tok jeg et prøvetørk fremover etter at jeg hadde tørket på mitt sedvanlige vis, og må si at framovertørking kan ha noe for seg!

I hvert fall så lenge det man tørker ikke er for seigt!

 

:p

 

Forøvrig er jeg helt på linje med de som tar en dusj etter endt oppgave. Evt. kan man fukte litt dopapir dersom papiret tåler det.

 

Et av de største problemene med fukting er jo at små, våte papirbiter fester seg i rumpeskjegget og tørker seg fast. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Er det noen som har prøvd å sitte motsatt vei ? Fungerer utrolig bra når man er skikkelig trøtt og slapp. Da slipper man å snu seg, bare gå rett inn på dassen og sitte seg ned. Utrolig praktisk, i tillegg til at man slipper "plasket" fra den første sjøsatte negeren (selv om det kan motvirkes med papir først).

Om man behersker framtørking vil jeg tro det er mest praktisk i den situasjonen

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
Er det noen som har prøvd å sitte motsatt vei ? Fungerer utrolig bra når man er skikkelig trøtt og slapp. Da slipper man å snu seg, bare gå rett inn på dassen og sitte seg ned. Utrolig praktisk, i tillegg til at man slipper "plasket" fra den første sjøsatte negeren (selv om det kan motvirkes med papir først).

Om man behersker framtørking vil jeg tro det er mest praktisk i den situasjonen

Bør nesten være sikker på at konsistensen er i boks før du drar det trikset, ellers kan det bli uskjønt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...