Gå til innhold

Hvordan sende anonyme SMS

care1337

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Jeg ønsker å lure er par folk, ved å sende noen meldinger til dem - anonymt. Har googlet en times tid, men finner ikke andre tjenester enn luresms.no, og den var svindyr og kostet masse pr tekstmelding. Jeg kan betale litt, men da ønsker jeg å sende en del også. ^^

PS: Er ikke noe kriminelt altså. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag en skypekonto, lad den opp med noe spenn, så kan du sende sms fra skype.

SMSen vil bli fra "brukernavnet ditt". Så da kan du feks lage en skypekonto med navn "Advokaten" som SMSmeldinga blir sendt fra.

Skrevet
Kan du ikkje bruke ein av nettstadene som tilbyr nokre SMS i dagen?

Da er man ikke anonym, da det vil stå navn/tlf nummer :/

Det jeg trudde også. Men jeg har hørt om folk som har sendt anonyme meldinger, gratis...

Skrevet

Du kan jo lage en avtale med en SMS-gateway og laste ned software fra dem. Da kan man velge avsendernummer selv. Ulempen er at man må betale for 10 000 meldinger om gangen + etableringsgebyr som regel. :wee:

Skrevet
Kan du ikkje bruke ein av nettstadene som tilbyr nokre SMS i dagen?

Da er man ikke anonym, da det vil stå navn/tlf nummer :/

Det jeg trudde også. Men jeg har hørt om folk som har sendt anonyme meldinger, gratis...

og sikkert ulovlig også..

Gjest Slettet-uVTr2vDm
Skrevet

Der der så bra ut.

Helt til jeg leste dette:

Som medlem av luresms.com, godtar brukeren å motta en infomelding via sms hver måned. Maks pris på denne kan være 30 NOK.
Gjest Slettet-qfohT7
Skrevet

Hvis du eller en kompis har en palmpilot, samt en mobiltlf med modem (noe sikkert alle har idag?) er det ekstremt lett å sende sms med hvilket som helst avsendernr. Da kan du bruke dette programmet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...