Gå til innhold

Hjelp meg å lure en Nigeria-svindler!


R@ge

Anbefalte innlegg

Hahahahaha, men seriøst noen her må vel ha en av de gamle

View-Masters liggende rundt som kan doneres... De pleide jo i tillegg å ha bilder av Afrikanske dyr, det hadde jo vært toppen av kaka

 

Hadde jeg hatt en slik, så hadde IKKE sendt den till svindlere... Da hadde jeg brukt den for det den var verdt alle soltimene vi har i løpet av døgnet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å gå ned på nermeste souvenirbutikk å kjøpe et av de håpløst stygge trollene laget av steiner? Et slikt sammen med et "greetings from Norway" postkort ville jo vert noe? Eller hva med et par selskinnsstøvler? De finner du ofte på loppemarked til en svært billig penge, og må være noe av det mest unyttige du kan gi?

 

Seal_skin_Boots_IM_LA.jpg

Lenke til kommentar

Utolmodig "dame" dette her :)

 

hello hans.

am really hapy reading from you,try your possible best to send the camera tomorrow because i dont want you to waste time on this

 

am looking forward to here from you tomorrow;

 

regards

 

mrs stone

 

Jeg får rett og slett ikke sendt dette i morgen, og fredag skal jeg faktisk (tro det eller ei) opereres så da passer det fryktelig dårlig..... Så det blir tidligst noen sending til Nigeria I neste uke... (i hvert fall om jeg skal gjøre det)

 

Men jeg skal ta meg en runde i morgen å se hva jeg finner av søppel, kanskje ta en tur på fyllinga, kanskje jeg er så heldig å finner restene av et gammelt videokamera noen har kastet...

Lenke til kommentar

Så lenge pakken hentes blir det jo ikke noe retur. Og så lenge svindleren ikke mistenker noe (aka, pakken er for lett/tung) så burde det gå bra. Det viktige her er at man er original og ikke kopierer andre. Samtidig må man passe på at hva man nå enn sender kommer gjennom tollen i Nigeria. Så matvarer kan du med største sannsynlighet bare glemme. Da blir den sendt tilbake, og du betaler returen. Å sende et engangs-kamera er en god mulighet. Spesielt om du har brukt opp all filmen i den. ^^ Ellers kan du jo legge oppi en typisk norsk suvenir som andre har foreslått, med en fin beskjed ala, "This time you were the one fooled!". Mange muligheter.

Lenke til kommentar

Aiaia, denne skal i mine innlegg pronto!

 

Ser ut som du ikke skal drøye for lenge med å få sendt dette. Jeg støtter ideen om å sende et billig engangskamera (view master var jo også gull da, men kan bli litt vrient å få tak i), pakken må jo ha litt relevans men det svindleren tror hun/han får. Og bildene på kameraet kan du bruke opp med bilder av et lapp/postkort der det står "greetings from norway" ellerno. Keep it simple, sier jeg.

 

Vi venter spent på oppdatering.

Lenke til kommentar

Jeg er også med på denne! Putt noen reker i en liten plastpose du surrer tett igjen. Om de mot formodning åpner den, blir det "gøy" i Nigeria.

 

Jeg ser for meg at man lager et cam som er noe á la p-p-p-powerbook'en. Det ble foreslått en c-c-c-camera tidligere, og jeg tenkte umiddelbart på en liten pappeske med påtegnede kamera-knapper, linse o.l. :D

 

Sponser gjerne noen % av frakta også, om dette skal gjenomføres!

Lenke til kommentar

Ok..

Fikk en ny mail fra HSBC BANK WIRE PAYMENT i dag....

 

En mer latterlig mail skal dere lete lenge etter mine venner!!

 

Sjekk e-posten her: http://www.sinna.no/files/mail2.htm

 

-----------------------------------------------------------------

 

Jeg har også anskaffet meg følgende effekter:

 

1. stk. pappkasse

1. stk. postkort

masse fyll papir.

 

normal_10042008338.jpg

- Var innom plantasjen og rappet med meg en hel haug med gråpapir som jeg har krøllet sammen til små baller.

 

normal_10042008339.jpg

- Har laget det flatt på toppen slik at man kan legge postkortet på toppen.

 

normal_10042008340.jpg

- Her ser vi postkortet jeg har kjøpt, fant ingen i dag hvor det sto "Greetings from Norway" men jeg tenkte at dette var ganske genialt.

 

Jeg tenkte å skrive dette på baksiden "There is lot's of fish in the ocean, guess whos the most stupid one"

 

Har dere andre mer geniale forslag til tekst, skrik ut...

 

Det er flere som har signalisert at de ønsker å være med å sponse forsendelsen, jeg har derfor satt opp en donate tjeneste. Håper i hvert fall et par av dere blir med å deler på utgiften...

 

Jeg vil når dette opplegget er ferdig skrive en fullstendig rapport, donasjoner vil medføre stjerne i boka ;)

 

Som nevnt før så vil jeg ikke få sendt dette før til mandag eller tirsdag grunnet en forestående operasjon i morgen..

 

[*paypal link fjernet av administrator*

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...