Gå til innhold

Ny info om Mafia II (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser spennende ut, men ønsker meg at de spesifiserer hvilken konsoll de legger mest vekt på. Jeg er ikke like interessert i å kjøpe spill som i hovedsak utvikles for 360 men som også gis ut på PS3, eks. dessverre GTA IV.

 

Det gir meg mindre for pengene når de ikke utnytter PS3 godt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
For håpe det ikke blir altfor mye Sims aktig med at man må spise, drite, sove osv (ble nevnt at man kan spise i artikkelen). Ellers er det synd at PC versjonen blir nedpriotert.

For alle som kjenner mafia/gangster tradisjonene så er det viktig å ha sin faste kafeteria hvor man starter dagen og holder oversikt over territoriet og gjerne møter folk til samtaler og forhandlinger.

 

De har samme betydning som Taverns hadde før den tid.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif-funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar

Hmm, konsoll først også Pc..

Har bange anelser her ja.. Har vel vært spill før der dette ikkje har vært det store.

 

Men, stiller med ein positiv instilling aligavel. Mafia kan nesten ikkje bli dårlig ;)

Bare synd at PC-en dessverre nok må oppgraderes noe betydelig..

Lenke til kommentar

Nå er jeg en av de som gikk glipp av Mafia da det kom, siden PCen min på daværende tidspunkt, ikke hadde en sjanse til å kjøre spillet. Da PS2 kom i hus, ble GTA prioritert.

Men nylig kjøpte jeg Mafia til PC og likte det jeg så. Bare likte ikke å spille det på PC. Følte at det hadde vært mye bedre med gamepad i hånda, enn mus og tastatur. Så har vel tatt ett oppdrag eller no' til nå.

 

Men satser på å komme meg gjennom det innen Mafia 2 kommer ut, som skal skaffes på konsoll. Uansett om den er dårligere der enn PC.

Lenke til kommentar

PC versjonen kommer ikkje senere, det er sikkert basert på ein missforståelse

 

Hi everyone, I’ve been getting a lot of questions asking whether the PC version of Mafia II is falling behind its console siblings. I wanted to clarify that the PC version already looks amazing and that it is indeed on track for a simultaneous release alongside the PS3 and Xbox 360 versions. Hope this clears up any confusion.

 

Dette er hentet av det offielle forumet og er skrevet av ein administrator der.

 

http://forums.2kgames.com/forums/showthrea...lease+alongside

Lenke til kommentar

Kan vel poste i denne tråden også for dem som ikke har sett det ifølge denne linken :

 

http://onaxis.blogspot.com/2008/04/mafia-i...laystation.html

 

-The game will feature 3 families.

-Cops only call reinforcements if you committed a large enough crime.

-In total, there are about 2 hours of cutscenes.

-The game will contain references to the original game along with easter eggs.

-The game has 3 acts.

-All of the 2.5 square mile city available for travel at the start.

-You can use taxi's to get around the city.

-Cars get damaged, dirty, and even explode if shot in the gas tank.

-You can customize cars with your own license plates.

-There are 2 types of context sensitive environment interactions: Standard and Violent.

-You can buy food from vendors such as hotdogs.

-While buying stuff you cannot be attacked.

-NPC's will smoke, read newspapers, wait for buses, look through trash cans, etc.

-In several points in the story, you can make choices that affect the game.

-The game will feature multiple endings.

-Police will go after other criminals instead of just you

-You can buy houses where you can store your gear

-You can take missions for and against competing families.

-There will be many interactive objects such as chairs, bottles, sinks, etc.

-The map will have waypoints including sidequests.

-Checkpoints have improved from the original game.

-There will be no on screen interface.

-You can go to gyms to learn new hand to hand combo moves.

-Shooting through doors will possibly be added.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Leste om samme nyhetene på det offisielle GTA-forumet i dag, og mange avkrefter ryktene om at PC-utgaven av Mafia 2 kommer senere. Samtidig sier en forum administrator/utvikler på Mafia 2 sitt forum dette:

 

Hi everyone, I’ve been getting a lot of questions asking whether the PC version of Mafia II is falling behind its console siblings. I wanted to clarify that the PC version already looks amazing and that it is indeed on track for a simultaneous release alongside the PS3 and Xbox 360 versions. Hope this clears up any confusion.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...