Gå til innhold

Kjøp av nytt PC spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ja, jeg spiller alltid et nytt FPS på easy første gang. Men det er ikke poenget:

post-96493-1207580654_thumb.jpg

43 min faktisk :thumbdown:

uff... flte meg nesten skuffet.

trodde crysis var et litt lengre spill...

Skrevet (endret)

Kan anbefale cod4 og crysis da begge har mye underholding å gi.

Men syns cod4 vinner på multiplayer og at crysis vinner på singelplayer. Da jeg selv syns at cod4 singleplayer var kjedelig og overhypa.. (dog sniper oppdraget var på en måte genialt) Men cod4 tar opp i multiplayer syns jeg. Utrolig gøy multiplayer hele veien til 55 og litt til, syns det var gøyest å unlocke diverse våpen osv.

Crysis har extremt mye underholding på singleplayer etter min mening, da du kan leke deg fram hvor du enn vil nesten. + editor er enkel å forstå og du lage dine egne ting på de forskjellige maps om du vil.

Andre spill jeg kan anbefale, Dark messiah(litt undervurdert spill men ganske gøy etter min mening), Stalker om du ikke har den fra før.

Og seriøsts 43min på å runne crysis... du har gått klipp av det meste i spillet :p

Endret av PoG
Skrevet

Kan du utdype hva med single player i Call of Duty 4 var kjedelig? Jeg har aldri vært borti et mer hektisk FPS enn det, og Crysis selv om det er mye mer frihet der, har hvertfall aldri gitt meg en adrenalinfølelse. I motsetning til Crysis så har Call of Duty 4 noe som heter god historie, emosjonell musikk og rå spenning.

Skrevet (endret)
Kan du utdype hva med single player i Call of Duty 4 var kjedelig? Jeg har aldri vært borti et mer hektisk FPS enn det, og Crysis selv om det er mye mer frihet der, har hvertfall aldri gitt meg en adrenalinfølelse. I motsetning til Crysis så har Call of Duty 4 noe som heter god historie, emosjonell musikk og rå spenning.

Vet ikke helt hva som gjør det kjedelig men jeg syns det var det samme over og over igjen.. Kan hende at det bare er meg, siden jeg har spilt UT serien i ett par år og da hektisk og kaotisk fps i mine øyne er den type kaos og tull som i UT.

Kom liksom ikke til det øyeblikket hvor alt går i dass og jeg mister kontroll i cod4. Skyt alt du ser, dukk ned og lad så hopper du opp igjen og skyter alt du ser igjen. Evt kast granater, snipe litt men jeg syns det ble uansett det samme om og om igjen.

Crysis kan bli det samme men det bestemmer du selv egenlig, om du vil gå rambo så går du rambo, om du vil snike så kan du snike. Da hos meg ble det som vanlig gå rundt basen i cloak mode og skyte ett par fiender så cloak igjen og gå rundt til en annen sted.

Når det kommer til historien så syns jeg begge var like gode. Ikke noe helt nytt og spennende men det funket etter min mening Crysis hadde typisk "aliens er her og er trussel mot verden" og cod4 var typisk "terrorister har atom bombe og vi må stoppe dem" Men nok om diskusjon om crysis og cod4. Tråden handler om hvilken spill folket anbefale til han!

Endret av PoG
Skrevet

Etter min mening vil jeg si at de som gjør ferdig et spill så kjapt har ikke hatt det gøy med og utforske spillet.

Og kjører man kjapt igjenom blir det jo bare kjedelig.

Skrevet

Blir omtrent som å powerlevele i et MMORPG - fint om man vil nå maks level, men man får knapt med seg noe som helst av innholdet. Man kan ikke klage på at Crysis er kjedelig om man har kjørt igjennom det på null komma niks..

Skrevet

Litt morsom tråd, dette. Her har idioten startet Crysis på Easy, gjort seg usynlig, løpt som faen hele veien og presterer å klage over at det er for kort og kjedelig? Maken til idioti skal man lete lenge etter. :p

Skrevet
Mornsann!

Har nå tenkt meg å kjøpe et nytt spill.

Men er ikke helt 100% sikker på hva jeg burde kjøpe.

JEg ser for meg et evt. skytespill (crysis, cod4 osv..) eller strategispill (evt World In Conflict)

Men så tenkte jeg at jeg kansje kunne fått noen anbefalninger fra dere? :)

takk for svar

Hei! :) kan virkelig anbefale cod4 på det sterkeste! :thumbup:

grafikken er det beste jeg har sett på dataspill, når du runder det blir du aldri lei, du vil bare ha more, more, more! det er da du prøver multiplayer (mp) delen for mer action og spenning... :D jeg og to kompiser spiller det, og jeg blir ALDRI lei av det.

Som sagt verdt HVER krone og HVERT øre!! kjøp det og bli med i spillinga! :!:

Skrevet
Jeg kan hjertevarmt anbefale Gears of war kjempe morsomt særlig i multiplayer campaign med en kompis, men singelplayern er rå drit bra action, grafikk på topp hvis pcen din klarer det :D , og veldig rå barske charachters. synes selv gears of war er mye bedre en Cod4 eller crysis ( som var ganske kjedelig) så gears of war tumbs up

synes du cod 4 er kjedelig??? Her er det noe galt.. xD

når cod4 blir kjedelig, bor det folk på pluto... :nei:

Skrevet
43min og 38 kills gjelder nok bare for Reckoning oppdraget om jeg ikke tar helt feil ;)

Korrekt.

Lurer på om han kommer til å svare nå. Dette var litt flaut.

Skrevet
43min og 38 kills gjelder nok bare for Reckoning oppdraget om jeg ikke tar helt feil ;)

hmm, ja faktisk det var noe som ikke stemte :!: La sammen tidene på alle savene og det blei ca 1 time og 55 min... så da stemmer den oppfattningen av spiller jeg hadde før jeg sjekka tiden.. det er kort.

Skrevet (endret)

Du må da legge til alle for hver bane din luring. Lagringene teller som den faktiske spilltiden for den lagringen. Altså 45 min er hele oppdraget. Du kan ikke bare legge sammen spilltiden. Jeg garanterer at omtrent alle kapittlene i Crysis tar fra ca. 40min - 1 time. første gangen.

The entire singleplayer campaign/story will last somewhere between 10 and 12 hours. Crytek promise that the game will be very replayable and will give the player the tools they need to be very creative with the way they choose to play. However, some people critize the campaign to be somewhat short comparing to other games. The short campaign was rumored that Crytek or EA had to cut the story shorter so that the rest could be fitted into the trilogy.

http://crysis.wikia.com/wiki/Storyline

Endret av TCi
Skrevet
Du må da legge til alle for hver bane din luring. Lagringene teller som den faktiske spilltiden for den lagringen. Altså 45 min er hele oppdraget. Du kan ikke bare legge sammen spilltiden. Jeg garanterer at omtrent alle kapittlene i Crysis tar fra ca. 40min - 1 time. første gangen.

The entire singleplayer campaign/story will last somewhere between 10 and 12 hours. Crytek promise that the game will be very replayable and will give the player the tools they need to be very creative with the way they choose to play. However, some people critize the campaign to be somewhat short comparing to other games. The short campaign was rumored that Crytek or EA had to cut the story shorter so that the rest could be fitted into the trilogy.

http://crysis.wikia.com/wiki/Storyline

Ja der har du det.

Man gjør spillet til det man selv vil at det skal være.

Mange sier jo at spill er korte, men setter man seg inn i det kan man jo holde på i timesvis med bare og finne på nye knep, utforske steder på mappet o.l.

Konklusjon: De som rusher gjennom har dårlig tid :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...