Gå til innhold

Metal Gear Solid online beta

tidus2k4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også, har fått koden, men når jeg skriver den inn på account management på min japasnke bruker får jeg bare feilmelding (code invalid eller no). Må vi vente til betaen er ute?

Skrevet

Ser at mange på Gametrailers sier at det er muligheter for å bli bannet fra PSN, er det i det hele tatt en mulighet? Trodde ikke Sony gjorde det. Noen tanker, er det farlig tror dere?

Skrevet

I følge det som står på den japanske siden ser det ut som at, etter man har skrevet inn koden, så vil man kunne laste den ned fra Playstation Store.

Skrevet

Nei, det kan man ikke, den europeiske og amerikanske betaen er vel bare åpen for de som forhåndsbestiller mgs4...

Skrevet
Jeg ble med og =D Trudde det var fra 17 april jeg :|

Du kan laste ned betaen allerede den 17, men du får ikke spilt før den 21.

Passer meg utmerket for jeg stikker til London den 18 og kommer tilbake den 21 :whistle:

Skrevet
Nei, man kan ikke spille nå. Nedlasting av klient fra 17. april, spillingen starter 21. april og varer til 6. mai.

(Og ja, jeg prøvde akkurat min egen kode bare for å være helt sikker...)

Hvor der det man skal skrive inn koden sinn, japansken min er litt rusten nå fortiden :p

Account management -› valg #2 -› valg #2

Når jeg skrev inn koden så kom det litt på japansk, jeg vet ikke hva som står der, men trykket bare "OK" som jeg antar det var og kom tilbake til kode greiene... Prøvde 2 gange,r samme meldingen kom opp, jeg får følelsen av noe er feil :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...