spøkelse Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 (endret) Hei Skal begynne å burne snart. Trenger noen dårlige dekk. Hva er det dårligste som finnes? Har hørt at Pirelli er noe skikkelig dritt. Forhjulstrekker. Endret 2. april 2008 av spøkelse
daruu Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Gamle vinterdekk som har overvintra bak en bensinstasjon siden slutten av 80 tallet
Kent Touch This Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Burning med forhjulstrekk høres sjukt heftig ut.
Bjerknez Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Denne må da komme på forumets top ti liste hva dumme poster angår.... "Hei, jeg skal begynne å burne snart" "Forhjulstrekker" Burne med fremhjulstrukket bil er jo bare rett og slett teit. Ikke for at dte er noe bedre å burne med bakhjulsdrift da... Dessuten så er jo Pirelli ett kjent merke, så jeg vil tro det finnes haugevis av koreanske eller andre billige "drittdekk" som er mye værre en Pirelli. Hvor du får alt fra vet jeg heldighvis ikke...
spøkelse Skrevet 2. april 2008 Forfatter Skrevet 2. april 2008 Egentlig er jeg bare ute etter noen billige dekk. Om det står pirelli eller noe annet på dem spiller ingen rolle. Må jo være lettere å burne med framhjulstrekk enn bakhjulstrekk. Kan bremse med håndbrekket.
Magnum p.i. Skrevet 4. april 2008 Skrevet 4. april 2008 Bare stikk til nærmeste dekkforhandler og spør om å få kjøpe en haug med gamle dekk fra de. Så kan du burne til krampa tar deg.
KJLHGKJYHTGDF Skrevet 5. april 2008 Skrevet 5. april 2008 Hei Skal begynne å burne snart. Trenger noen dårlige dekk. Hva er det dårligste som finnes? Har hørt at Pirelli er noe skikkelig dritt. Forhjulstrekker. Linglong, Nankang. roadhoog, eurostone, goodride, kenda. Goodride Sommerdekk H500 195/65 R15 91H Hos dekkonline.com kun 381,30 NOK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå