Gå til innhold

– Derfor gikk alt galt


Anbefalte innlegg

Haha, en sånn mustek gsmart mini hadde jeg. Det var så utrolig bedritent. Men fantastisk nok kunne det til og med brukes som webcam. Husker jeg alltid måtte slette halvparten av bildene fordi de ble for mørke eller lignende. Det du så i søkeren ble heller ikke det du fikk bilde av.

 

Jeg har noen bilder tatt med et sånn kamera enda hvis noen bryr seg.

 

Ellers synes jeg kameraet på N82-en er dugelig. Jeg har hatt et ok ixus 50 i noen år, men det blir jo ikke like ofte med på tur som mobiltelefonen. Nå er det egentlig bare optisk zoom jeg savner :)

 

Synes heller ikke N82-en er så treig på å vise bilder, det tar bare litt for lang tid å starte opp bildeprogrammet. Ellers er den god på å laste inn neste bilde i minnet så det går kjapt å bla.

 

Jeg har skulderveske (flertall faktisk), noe sikkert mange her påforumet vil synes er femi eller whatever. Jeg hadde også bluetooth-gps som jeg dro med meg sammen mine eldre telefoner, og det funket temmelig bra med tomtom. Likevel hender det man ikke har med gps-en, samt at man skal passe på at begge to har strøm. iPoden har jeg også kvittet meg med. Det skal nevnes at den som var koblet til anlegget i bilen ikke forsvant før bilen forsvant :)

 

Av dette kan man vel lese at jeg synes det er deilig å kun ha med en ting i stedet for fire... telefon, ok (dog ikke suverent) kamera, navigasjon som duger til det meste (med mulighet for logging, treningsdagbok og geotagging av bildene) og mp3-spiller. Det tar jaggu mindre plass selv om telefonen ikke er syltynn.

 

Og til info har jeg også kredittkortholder og seddelklype :p (selv om seddelklype har mer for seg "over there" hvor de har "5-kronerssedler" enn her hvor vi ikke har seddel før det tiende av verdien)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
×
×
  • Opprett ny...