Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man gjøre med sœden?


Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
En kamerat av meg spruta det på veggen bak et skap.

 

Han var syk i hode :p:roll:

 

Håper han hadde et magisk klesskap hvor det bare forsvant. :p Ellers vil vel noen etter hvert få seg en mildt sagt ubehagelig overraskelse.. o.O

 

Hva mener du kan være ubehagelig med en slik overraskelse?

Lenke til kommentar
Om du har ett vindu nær sengen er det jo bare og åpne det og skyte.

Huff, tenk på naboene ... Minner meg om en vits jeg hørte om en som het "Sennep" og bodde i en boligblokk, men det er en annen historie. :)

 

tja.. skaff deg ett pronblad og lim igjen sidene du er ferdig med

De er jo kos å lese om igjen og om igjen? Det gjør i hvertfall jeg.

 

Boks med handtørk på nattbordet er alltid kjekt.

Litt kjedelig når folk skal se soverommet ditt og du har en boks tørkepapir der :whistle:

Er det? Hm... jeg trodde at de bare ville tenke "Åja, han har også en sånn på soverommet. Akkurat sånn som jeg." Men kanskje jeg skal slutte med det da. Jeg har både en Kleenex og en svær tørkerull på soverommet. Men det hender jeg bruker det til andre og uskyldige ting også da. :)

Lenke til kommentar
tja.. skaff deg ett pronblad og lim igjen sidene du er ferdig med

Virker mye bedre en å sprute på tastaturet, og mye billigere i lengden.

Alternativet er å bruke plast deksel på tastaturet.

 

ellers er det å svelge sædenn et bra alternativ, sæd er rein protein + mange andre stoffer som kroppen din trenger.

 

Har også hørt en historie om som brukte en komodeskuff, han bare trakk ut skuffen gjorde seg ferdig og skjøv skuffen inn igjen.

Lenke til kommentar
Det er også mulig å presse en finger under pungen.. da forblir sæden der inne og problemet er løst!

 

Retrograd ejakulajson er det du er ute etter her =) Ikke farlig.

 

Forøvrig kan du donere spermen til forskning på embryo-stamceller. Det er kanskje ikke lov å forske på dette da men... Forsk selv =)

Endret av w3p
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...