Genuine Genes Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 MER TIL OVERS! Så jeg spruta litt andre steder også! (Europris) Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, det pleier jeg jo å gjøre, men alikevel, så hender det at noen ganger.. er det mer Enkel løsning på problemet: Gå på do etterpå. Da får du skylt "kanalen". Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Har faktisk hørt rykter om at det kan være farlig om det er sædrester igjen inni urinrøret Om det stemmer, har det å gjøre med at sæden stivner og tetter røret da eller...? Uansett kan det vel kanskje være en idé å tisse etterpå eller noe. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 10. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2009 Veldig greit å pisse etter hver gang ja. Da skyller du ut restene og det tyter ikke ut etterpå, og du får ikke noen problemer med "at det tetter seg". Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Om man bruker kondom kan man jo bare sprute i hytt og pine akkurat år man vil. Kos det. Ellers bruker jeg om jeg er alene et ark/avis/tørkepapir. Kan tenke meg et er digg med jenter som svelger Nikko ^^, Ark? Som i A4-printerark? Korleis får du det til? Bretter du ein papirkopp? Runkekluten er alltid ein klassiker. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg sikter godt og prøver å få alt sammen ned på papiret A4 ja, tar et fra skriveren! Lenke til kommentar
reyals Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg ser ikke hva som er så galt med å putte det i kjeften jeg da? =/ Men ja. Tørkepapir funker vel fint? =) Ikke alle jenter som er like glad i det .... du kan jo prøve selv? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg ser ikke hva som er så galt med å putte det i kjeften jeg da? =/ Men ja. Tørkepapir funker vel fint? =) Ikke alle jenter som er like glad i det.. Og...? Lenke til kommentar
reyals Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg ser ikke hva som er så galt med å putte det i kjeften jeg da? =/ Men ja. Tørkepapir funker vel fint? =) Ikke alle jenter som er like glad i det.. Og...? Ville du hatt noe i kjeften som du syntes smakte pyton og brakk deg bare ved tanken?? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Du har et poeng, men hvordan smaker pyton? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Ville du hatt noe i kjeften som du syntes smakte pyton og brakk deg bare ved tanken?? Ja, om det var for å tilfredstille nokon eg er glad i. Lenke til kommentar
reyals Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Du har et poeng, men hvordan smaker pyton? Helt for jævlig.. Ville du hatt noe i kjeften som du syntes smakte pyton og brakk deg bare ved tanken?? Ja, om det var for å tilfredstille nokon eg er glad i. Vet ikke hvor tilfredstillende det er å se på at jenta ikke koser seg med sæden i kjeften og middagen fra gårsdagen på vei opp? Litt turn-off kanskje? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Vet ikke hvor tilfredstillende det er å se på at jenta ikke koser seg med sæden i kjeften og middagen fra gårsdagen på vei opp? Litt turn-off kanskje? Då har du vært uheldig i valget av kjærast. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Ville du hatt noe i kjeften som du syntes smakte pyton og brakk deg bare ved tanken?? Ja..? Dude, jeg tulla, prøvde å vise det med smilet i spoileren. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg ser ikke hva som er så galt med å putte det i kjeften jeg da? =/ Men ja. Tørkepapir funker vel fint? =) Ikke alle jenter som er like glad i det .... du kan jo prøve selv? Er nok på seg selv han mener da. Lenke til kommentar
reyals Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Vet ikke hvor tilfredstillende det er å se på at jenta ikke koser seg med sæden i kjeften og middagen fra gårsdagen på vei opp? Litt turn-off kanskje? Då har du vært uheldig i valget av kjærast. Nå har det seg slik at jeg er jente da men.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 reyals, jeg tipper du snakker for deg selv i denne debatten? Eller liker du det? Lenke til kommentar
reyals Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Personlig liker jeg det ikke. Og er sikkert ikke den enste heller. Selv om det finnes mange som gjør det også! Derfor er det jo litt viktig at man veit hva jenta før man evt spruter sæden overalt på henne. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 12. januar 2009 Nå har det seg slik at jeg er jente da men.. No må du ikkje ta alt ein seier her inne for god fisk. Er heilt enig med deg at ein skal iallefall ha det klargjort med kjerasten sin om ein vil gjere det, og at ho/han går med på det er ikkje sjølvsagt. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 13. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2009 Hvis du runker, så er det vel ikke værre en å bruke tørkerull! Sex med kondom er jo lekende lett med tanke på og bli kvitt spermen. Har du sex uten kondom kan du komme inni henne, så ordner vel dama det! En annen ting er å trekke seg ut og sprute henne på magen, da har du mulighet til å sleike hun etter på også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg