Gå til innhold

Kortid kommer gta 4 til pc===?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk har jo lyst å spille det på datoen, det ekke akkurat noen bombe at det kommer med pc etterhvert, folk burde klare å tenke såpass spør du meg.

Det ekke Rockstar sin feil at folk er dum.

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
Skrevet

Sukk, alltid skal vi PC-gutta ligge etter.

Når dere har snakket om dette ett år og spilt det som kan spilles og er ferdigsnakket om det, DA kan vi begynne å spille og prate om det.

Verden er jammen ikke rettferdig.

Skrevet
Sukk, alltid skal vi PC-gutta ligge etter.

Når dere har snakket om dette ett år og spilt det som kan spilles og er ferdigsnakket om det, DA kan vi begynne å spille og prate om det.

Verden er jammen ikke rettferdig.

Jeg er en av pc-gutta også. Men jeg løste det i forrige uke ved å kjøpe PS3. Hohoho, GTAIV!!. :dribble:

Skrevet

PC-utgaven kommer som regel 6-8 måneder etter konsollutgaven, og blir som regel annonsert én måned etter at konsollutgaven har vært på markedet. Dette er Rockstar sine måte å tjene mest penger. I dette tilfellet er Xbox 360 og PS3 første prioritet, og de ønsker at de fleste skal ty til konsoll. Etter spillet har vært på markedet kommer PC-utgaven valsende etter for å tyne ut de ekstra kronene.

Skrevet

så kjøp 360 da, kommer der også

Blir jo mye stress å skaffe modchip og alt da :/

er jo akkurat derfor spillet ikke kommer til pc før om ca 9 mnnd.

du sier jo selv at du har tenkt å laste spillet ned.

patetisk!

Skrevet
Ble det ikke sagt at det kanskje ikke kommer noen PC-versjon i det hele tatt?

Det har aldri vært sagt. Rockstar ønsker rett og slett ikke å kommentere saken, og det funker overbevisende nok for meg.

• 2 uker senere...
Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Jeg tror noe av årsaken til at de sier de ikke vil utvikle en PC versjon av spillet, er for å slippe rykter, leaks og liknende. Var vel noen som la ut videoer av PS3 og Xbox 360 versjonene før spillet var sluppet i butikkene. Hvis jeg var "eier" av spillet ville jeg også blitt litt irritert over slike ting. Er 90% sikker på at det kommer en PC versjon.

Skrevet

Som Call of Duty 4 så har GTA4 denne gangen en lokkende flerspillerdel som kommer til å kreve cd-key. Dette gjorde at COD4 solgte godt på pc, noe Rockstar vet GTA4 kommer til å gjøre også.

De lar ikke en så god mulighet til å tjene penger gå fra seg.

Om ikke annet så kommer det tidligere enn de forrige pc-portene.

Det siste er da selvfølgelig bare ønsketenking.

Skrevet

Etter salgsrekorden på konsoll er det ingen tvil om at GTA 4 vil selge stort på PC. Rockstar blir nok å skvise ut noen ekstra penger fra PC-fanboys, men vil nok vente til salget på konsoll har roet seg før de annonserer spillet til PC.

• 4 måneder senere...
Skrevet (endret)

Jeg tror heller dette har mye med sammenhengen å gjøre.

Et spill blir programmert, Xbox, PS3 og PC har ikke samme programmeringspråk.

Dermed, forsinkelsen skyldes at hele spillet må skrives om til den manglende platform som i dette tilfellet er PC. F.eks. så skal støtten DX9/10 antagligvis integreres i spillet også.

Johsse

P.S Jeg kommer nok til å spille det på PC, helst fordi jeg er lei av lagg i både PS3 og Xbox 360 fordi på konsoller har man ikke har noen valg/innstillinger for å forbedre noe som helst.

Endret av Johsse
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...