Eremal Skrevet 2. april 2008 Skrevet 2. april 2008 Folk har jo lyst å spille det på datoen, det ekke akkurat noen bombe at det kommer med pc etterhvert, folk burde klare å tenke såpass spør du meg. Det ekke Rockstar sin feil at folk er dum.
ekwathne Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Har Rockstar i det hele utalt seg om at spillet kommer til pc?
Crazy_Man Skrevet 3. april 2008 Skrevet 3. april 2008 Nei, de har jo ikke gitt det ut til konsollene ennå, de må vente en stund etterpå det og først DA kan de annonsere det
kremt Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Sukk, alltid skal vi PC-gutta ligge etter. Når dere har snakket om dette ett år og spilt det som kan spilles og er ferdigsnakket om det, DA kan vi begynne å spille og prate om det. Verden er jammen ikke rettferdig.
tomtomtom Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ja, du trenger jo MODCHIP for å spele på Xbox360. heehehe
tomtomtom Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Sukk, alltid skal vi PC-gutta ligge etter.Når dere har snakket om dette ett år og spilt det som kan spilles og er ferdigsnakket om det, DA kan vi begynne å spille og prate om det. Verden er jammen ikke rettferdig. Jeg er en av pc-gutta også. Men jeg løste det i forrige uke ved å kjøpe PS3. Hohoho, GTAIV!!.
Windoge Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 PC-utgaven kommer som regel 6-8 måneder etter konsollutgaven, og blir som regel annonsert én måned etter at konsollutgaven har vært på markedet. Dette er Rockstar sine måte å tjene mest penger. I dette tilfellet er Xbox 360 og PS3 første prioritet, og de ønsker at de fleste skal ty til konsoll. Etter spillet har vært på markedet kommer PC-utgaven valsende etter for å tyne ut de ekstra kronene.
Amored Skrevet 28. april 2008 Skrevet 28. april 2008 Ble det ikke sagt at det kanskje ikke kommer noen PC-versjon i det hele tatt?
Tordenflesk Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 "Kanskje, Kanskje ikke" Den vanlige bullshiten fra Rockstar for å få flest folk til å handle konsoll-versjonen. Dette har de holdt på med siden GTA3 ble annonsert.
Sangesland Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 så kjøp 360 da, kommer der også Blir jo mye stress å skaffe modchip og alt da :/ er jo akkurat derfor spillet ikke kommer til pc før om ca 9 mnnd. du sier jo selv at du har tenkt å laste spillet ned. patetisk!
Windoge Skrevet 29. april 2008 Skrevet 29. april 2008 Ble det ikke sagt at det kanskje ikke kommer noen PC-versjon i det hele tatt? Det har aldri vært sagt. Rockstar ønsker rett og slett ikke å kommentere saken, og det funker overbevisende nok for meg.
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. mai 2008 Skrevet 10. mai 2008 Jeg tror noe av årsaken til at de sier de ikke vil utvikle en PC versjon av spillet, er for å slippe rykter, leaks og liknende. Var vel noen som la ut videoer av PS3 og Xbox 360 versjonene før spillet var sluppet i butikkene. Hvis jeg var "eier" av spillet ville jeg også blitt litt irritert over slike ting. Er 90% sikker på at det kommer en PC versjon.
Villanden Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Som Call of Duty 4 så har GTA4 denne gangen en lokkende flerspillerdel som kommer til å kreve cd-key. Dette gjorde at COD4 solgte godt på pc, noe Rockstar vet GTA4 kommer til å gjøre også. De lar ikke en så god mulighet til å tjene penger gå fra seg. Om ikke annet så kommer det tidligere enn de forrige pc-portene. Det siste er da selvfølgelig bare ønsketenking.
Windoge Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 Etter salgsrekorden på konsoll er det ingen tvil om at GTA 4 vil selge stort på PC. Rockstar blir nok å skvise ut noen ekstra penger fra PC-fanboys, men vil nok vente til salget på konsoll har roet seg før de annonserer spillet til PC.
Crazy_Man Skrevet 11. mai 2008 Skrevet 11. mai 2008 men da er spørsmålet, vil de la oss spille med 360 folk eller bare andre PC folk? Er nok ikke kun pc-fanboys som ikke har konsoll...
Johsse Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg tror heller dette har mye med sammenhengen å gjøre. Et spill blir programmert, Xbox, PS3 og PC har ikke samme programmeringspråk. Dermed, forsinkelsen skyldes at hele spillet må skrives om til den manglende platform som i dette tilfellet er PC. F.eks. så skal støtten DX9/10 antagligvis integreres i spillet også. Johsse P.S Jeg kommer nok til å spille det på PC, helst fordi jeg er lei av lagg i både PS3 og Xbox 360 fordi på konsoller har man ikke har noen valg/innstillinger for å forbedre noe som helst. Endret 25. september 2008 av Johsse
T3rror Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Det går rykter om at GTA 4 for PC skal komme 18 November til Nord America og 21 til Europa... http://www.shacknews.com/onearticle.x/54059
TCi Skrevet 19. oktober 2008 Skrevet 19. oktober 2008 Vi har en tråd om dette her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=960904 Stenges
Anbefalte innlegg