Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan fjerne forkjølelser raskt?

Pivotal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et ofte spurt spørsmål, men hvordan blir man raskest kvitt en forkjølelse. Er skikkelig tett i nesa, litt vondt/harsk i halsen og vondt i hodet. Dusjing+Otrivin funker fint for en midlertidig løsning, men jeg vil gjerne ha noe som fjerner det helt før torsdagen :p Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fervex 2-3 ganger hver dag, hold deg inne, ikke utsett deg selv for mye fysisk arbeid, hold føttene og resten av kroppen varm. Dusjing er det siste du bør gjøre.

• 2 år senere...
Gjest margrete
Skrevet

jeg er tet i nesa å den vil ikke forsvine.på torstag skal jeg site i fly i 4timer,så jeg vil fjerne den fort

Skrevet

Kjøp en boks C-vitaminer og stapp i deg så mange du orker. Kan hende du blir sittende på dass resten av dagen, men for meg har det alltid funket greit på forkjølelser i oppstartsfasen.

Skrevet

Vanligvis tar det 1 uke før man er kvitt forkjølelsen, men dersom man stapper i seg c-vitaminer og står på, klarer man som regel å bli kvitt den på 7 dager.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Godt med c-vitaminer, hold deg rolig og varm, å spis godt. Sov gjerne mye også om du kan.

Det funker alltid for meg. Kjenner jeg at jeg har influensa på gang f.eks, tar jeg alltid ekstra med vitaminer, spiser godt og sover mye. Da er det borte etter 1-2 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...