Gå til innhold

Er det mulig å bytte fre EU til US?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har spilt wow over 2 år nå, og skal snart flytte til usa.

og i usa er det 6 timer tilbake. Og spiller på EU server, så bare tenkte når jeg flytter til usa må jeg spille i US tid får at det blir riktig. Som jeg tenker må det gå ann. Men vet ikke helt hvor enda. Så har jeg spurt mange folk fra wow om det var mulig og bytte fra EU til US, men ingen viste noe om det. Så bare lurte på om noen av dere vet noe om det her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

O_O!!!!! kan jeg ikke kjøpe en ny acc? og transfer den character jeg vil over den?

siden har en full BT/Hyjal hunter:S

hvis jeg kjøper enda en account her i norge og betaler med den og trasnfer den huntern over før jeg drar og lager accounten til US går det an ?

Endret av Siko
Skrevet
O_O!!!!! kan jeg ikke kjøpe en ny acc? og transfer den character jeg vil over den?

siden har en full BT/Hyjal hunter:S

hvis jeg kjøper enda en account her i norge og betaler med den og trasnfer den huntern over før jeg drar og lager accounten til US går det an ?

lol.. nei, da er det fortsatt en EU-account.. du må ha amerikans klient og amerikansk key.

ikke sjangs at de lar deg transferre heller, er blant annet ikke teknisk mulig, eller svært vanskelig og mer jobb en det er verdt.. du kan jo spille på EU-serverene derfra, men da får du høyere latency og må spille til rare tider på døgnet.

Skrevet

Hvis du har en karakter på de europeiske serverne, er det IKKE mulig å få de over til de amerikanske serverne. Eneste mulighet for deg, er å kjøpe en key som er fra Amerika, for så å starte på nytt på de serverne.

Skrevet

Pingen er forsåvidt ikke et nevneverdig problem. Har spilt på amerikanske servere i MMORPG-er i mange herrens år uten å ha merkbart høyere ping enn her hjemme.

Skrevet (endret)

Vi har en amerikaner i guildet. For han så passer det bedre å raide fra klokka 09.00 på morgenen til klokka 15.00 på dagen, enn å raide fra 18.00 til 00.00, for at det skal passe med jobb o.l, så sånn sett kan det jo være positivt om du jobber midt i raiding e.l

EDIT: Glemte å si at tror ikke han har noe spesielt høyere latency enn andre altså, han gjør det alltid bra og aldri sett han disconnecte / lagge (uten at det var server lag, that is)

Endret av Guka
Skrevet

Står i FAQen at det ikke er mulig å overføre char fra EU konto til US konto eller vica versa så du må nok starte på nytt uansett.

Må da og kjøpe deg en ny konto med ny CD key.

Skrevet

ahh =/ tror jeg slutter da og starter med noen nytt og prøver å selge den her til en kompis eller noe sånt :p

siden det er helt sykt hvor mange characters jeg har

2 twink

20-39 = 10

40-49 = 4

50-69 = 8

70 = 4

Main med full 5/5 s3 og raida som f*** med den full bt/hyjal gear osv..

så tror ikke det blir mer wow på meg.

vell så gøy så lenge det varte.

Skrevet

Dette er noe jeg ikke skjønner. Vennligst forklar.

For dette er langtfra første gangen jeg har sett liknende oppførsel. Folk som har oppnådd mye i spillet, men plutselig må ta pause pga skole og liknende. Så selger de kontoen og angrer selvsagt noe innmari kort tid etterpå....

Her har du en person som har en "full BT/Hyjal" hunter, og 3 andre 70s.. Han har lyst til å fortsette å raide i USA. Så finner han ut at man ikke kan flytte kontoen over, og at han vil måtte raide på ettermiddagen istedenfor kvelden.

Hva gjør han så? Man skulle tro at siden han gir inntrykk av at han liker å spille, så ville han beholdt chars og raidet når han kunne, evt funnet seg et guild som raider sent (det er mange av dem i Europa). Men neida, han vil plutselig, på sekundet bestemme seg for å selge alt han har og slutte med spillet.

Logisk og rasjonelt? I mine øyne, det stikk motsatte. Jeg har sett masse wow-spillere få innfall som dette, og angre etterpå, for deretter å kjøpe seg ny konto, kjøpe en brukt konto, "stjele" tilbake sin egen solgte konto fordi de angrer.

Jeg sier ikke at det vil skje i denne saken, men jeg synes det er merkelig hvordan folk plutselig får innfall som de i så mange tilfeller angrer på senere. Er wow-spillere generelt så lite modne at de ikke har evner til å tenke litt frem i tid (mener ikke nødvendigvis denne personen)?

Jeg har sett så mange rare eksempler på noe liknende at jeg bare lurer på hvorfor....

Skrevet

Det finnes en del som ikke ser poenget med spillet hvis man ikke raider. Meg selv inkludert.

Er enig at det er dumt å selge accounts tho, man finner vanligvis ut etter ei stund at man vil spille igjenn.

Skrevet

Her har du min forklaring (mad_arab)

Du kjønner jeg skal snart reise til USA, så må jeg starte å jobbe også starter jeg på vidregående skole. Så jeg kommer til å ha litt dårlig tid å spille. Og det med at jeg kommer til å savne wow kommer jeg stikkert til å gjøre. Jeg har spilt wow over 2 år nå og liker det forsatt, raida siden pre tbc starta ganske langt bak og hadde drit bra progress så gikk oppover mot 2# men så kom tbc og ødla hele guilden. Det var bare kaos, vi raida Kara og masse skjedde så guilden ble ødelakt. Så transfer jeg huntern min til en aen server der hvor de raida ssc/tk, og raida helt opp til illidan. Så var det problemet med det, noen ganger kunne jeg ikke stå opp om morgen og gå på skolen. Så jeg tenkte det hadde vært deilig om jeg hadde slutta og raida. Siden noen av kompisene mine i guilden slutta også, og spilte pvp. Så tenkte jeg hvorfor ikke bli med dem og spille pvp? Mye bedere, kan starte med pvp når jeg vil og gjøre alt når jeg vil. Så jeg slutta og vi alle 5 transfer til en aen server og starta med 5v5 arena. gikk opp til 2,1 k rating 1#. Full pvp gear.

her kommer problemet.

Når jeg er i Usa kan jeg ikke raide eller arena.. siden

(guilden) raider rundt 7/8 tia. Er ikke helt sikker. også spiller jeg arena kl 6

da er kl der borte rundt 12, og da er jeg på skolen. Så det passer litt dårlig. jeg har nesten ikke noe valg. Jeg kommer sikkert til å savne den og angre men jeg har ikke vei tilbake. Og hvis jeg drar til usa blir accounten her ubruklig nesten, kan forsatt spille men alt blir bare feil ogsånt. Så spiller jeg ganske mye på private server ogsånt da. Også tenkte jeg å starte med ett nytt spill men vet ikke hvilken liker sånn MMORPG spill, men har ikke funnet den rette enda.

Så det beste for meg er å enten selge den accounten her. Jeg kommer ikke til å kjøpe noen account eller noe sånt det vet jeg godt.

Så det er grunnen min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...