Gå til innhold

Sånn caster greie.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når du lvler driter du i alle stats bortsett ifra + dmg.

+dmg gir det muligheten til å drepe mobs fortere = flere quest gjort + flere mobs døde pr time. Har høy int eller sta(lock f eks) gir deg bare lengre matpauser og drikkepauser.

og sånn btw, alchemist stone, er den verdt det? hvis du potter hver gang cd er oppe, er den bedre en Memento of Tyrande?(hva er iternal cd på den trinketen?)

Endret av larsingedude
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja klart de gir deg lengere resting time om du har mye stam/int (hp/mana) men du trenger selvfølgelig det for å overleve. Jo mere stam/mana du har jo mer julig tåler du og jo mer spells kan du kaste, og jo sjeldnere må du ta "matpause". Så logikken din er ganske feil kompis ;)

Endret av Christeven
Skrevet (endret)

Tvert imot. Pauser er oppskrytt uansett.

Tingen er at klassene gjerne går opp uten særlig mat/vann, kanskje med et lite unntak i warrior og tildels mage (med mindre du gearer skikkelig og spiller effektivt).

Bandasjer kutter spisetid. Effektivt spill begrenser drikketid veldig. På min mage, Theatre, drakk jeg aldri i de rette periodene/gearlevlene. Holdt med evocation en gang hvert 8. minutt. Bandasjerte samtidig, der har man totalt 20sekunder nedetid/8minutter. Dette var med jevn dreping.

Det viktigste er å holde gems/pots/bandasjer/mat/spells/gear på høyest mulig nivå til enhver tid.

Note: Jeg stacket spelldamage. Da jeg ankom outlands hadde jeg ~2.4k hp og ~3000 mana.

Besides, man trenger sjelden full hp/mana for å gå i kamp i første omgang.

Endret av Lycantrophe
Skrevet

trikset er å ha en fin blanding av int/stam +dmg :p har nærmere 200+ dmg på min lvl 53 sp som jeg driver å lvler nå, og hvis jeg ikke vil ha noe downtime, kan jeg alltids bruke den uslåelige "mindblast - sw: p - Mflay - shield - wand" og la spirit tap regenerere alt for meg. Eller jeg kan gå all out og heller ta en liten pause etter 3-6 mobs avhengig av situasjonen... fungerer ypperlig.

Skrevet
og sånn btw, alchemist stone, er den verdt det? hvis du potter hver gang cd er oppe, er den bedre en Memento of Tyrande?(hva er iternal cd på den trinketen?)

Memento Tyrand har en hidden CD på 45 sec, og 10% proc sjanse.

Skrevet

Min 54 lock har nesten 400 shadow damage og jeg twoshotter det meste. (389 tror jeg det var med SL oppe)

Etter å ha levlet to mage til 70 samt locken til 54, er det spelldamage som er det viktigste statsen man har under levling, etter min mening.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Captain Obvious called, he wants his thread back.

Gjest Slettet-3t93k9
Skrevet

Hva som skal være på gearet sitt når man levler.. Dårlig emnetittel og dårlig forklart i førsteposten.. Skjønner ikke mye jeg heller..

Skrevet

til levling er stam, int osv bare tøv. Sats på ting som gir dps, alltid!

+ damage til mage, agi/atp rogue, str warr osv..

Dette fører til at du dreper fortere, de får mindre tid til å skade deg. Du vil levle raskere og mer effektivt.

Skrevet

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Skrevet (endret)
Når du lvler driter du i alle stats bortsett ifra + dmg.

+dmg gir det muligheten til å drepe mobs fortere = flere quest gjort + flere mobs døde pr time. Har høy int eller sta(lock f eks) gir deg bare lengre matpauser og drikkepauser.

Crit, dmg, hit, stamina, spirit, INTELLECT hjelper like mye på farten du levler på, 200dmg i level 53 vil i min erfaring hjelpe mindre eller like mye som eg god fordeling over de forskjellige attributes'ene. Spesielt når du oppdaterer food/drinks litt mellom levlene i AH, bedre å gå 'all out' på en fire-fem mobs til du går out of mana og low på health og så spise og drikke før du går på neste enn å holde tilbake.

NB: I den nye patchen har jo intellect mye å si på mana-regen, du som priest skal jo kunne gå all out uten å måtte drikke i flere dager med den rette mengden intellect :p

- "Cuz Imma priest, a mana r-e-g-e-nerating beast, uhu."

Peace.

Endret av Ninety

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...