Gå til innhold

Pokemon er EKTE!


Hotel Papa

Anbefalte innlegg

Håper ikke dette er en repost, uansett dagens latter ble reddet da jeg leste litt der inne:

 

http://z9.invisionfree.com/Pokeclipse/index.php?act=idx

 

Oh you silly boy.. For a start, you copied that from Wikipedia, one of the most unreliable sources on the internet. And, Nintendo has a portal of some sorts to get into the Pokemon universe, meaning they could have got the idea from that universe and marketed it to younger audiences. You're blinded by stupidity".

 

http://z9.invisionfree.com/Pokeclipse/inde...p?showtopic=448

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er jo akkuratt som i Donald!

Da Ole, Dole of Doffen drar til en stor leketøysfabrikk, så er det en svær portal der som en rar mann har bygd, samt alle mulig donaldmons som finnes. Så går Ole, DOle og Doffen inn i denne portalen og tar med seg en gul liten skapning ut igjen, som Donald blir veldig glad i.

 

No shit!:D

Lenke til kommentar
Dette er jo akkuratt som i Donald!

Da Ole, Dole of Doffen drar til en stor leketøysfabrikk, så er det en svær portal der som en rar mann har bygd, samt alle mulig donaldmons som finnes. Så går Ole, DOle og Doffen inn i denne portalen og tar med seg en gul liten skapning ut igjen, som Donald blir veldig glad i.

 

No shit!:D

I remember :wee: Må se om jeg finner de historiene igjen (var flere hvis jeg husker rett).

Lenke til kommentar
Dette er jo akkuratt som i Donald!

Da Ole, Dole of Doffen drar til en stor leketøysfabrikk, så er det en svær portal der som en rar mann har bygd, samt alle mulig donaldmons som finnes. Så går Ole, DOle og Doffen inn i denne portalen og tar med seg en gul liten skapning ut igjen, som Donald blir veldig glad i.

 

No shit!:D

I remember :wee: Må se om jeg finner de historiene igjen (var flere hvis jeg husker rett).

Husker jeg og. Men var da vel bare en historie?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...