Gå til innhold

Grand theft auto 4 - alle konsoller

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei Dere..

Broren min for en eller aen slags skyld hadde sjekket opp med en eller aen plateselger og hadde sagt at den versonen av GTA 4 som kommer i April ikke er hele spillet, det hele spillet kommer i 2009. Broren min sa at alt var der, alle bilene , våpene og sånt, men det var ikke hele spillet Broren min er ikke en nerd og han tror jeg ikke vet hva BETA verson er, morsomt men men tilbake til det jeg skulle spørre om. Kan dette hende at det er bare BETA versonen som kommer ut i April også resten i 2009?

Endret av Meti9369
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei Dere..

Broren min for en eller aen slags skyld hadde sjekket opp med en eller aen plateselger og hadde sagt at den versonen av GTA 4 som kommer i April ikke er hele spillet, det hele spillet kommer i 2009. Broren min sa at alt var der, alle bilene , våpene og sånt, men det var ikke hele spillet Broren min er ikke en nerd og han tror jeg ikke vet hva BETA verson er, morsomt men men tilbake til det jeg skulle spørre om. Kan dette hende at det er bare BETA versonen som kommer ut i April også resten i 2009?

tror ikke det nei

Skrevet

Enten så kødda broren din med deg eller så vet han ikke hva han snakker om. GTA IV som kommer ut i april er en fullstendig endelig versjon av spillet, ingen beta nei, så du trenger nok ikke vente til 2009.

Skrevet

Kan vere han har rotet med disse eksklusive episodene som skal komme til Xbox 360, men mye av det du sier her virker å vere oppdiktet på ei reall smørjefyll.

Skrevet

stemmer det broren din sa...29 april får du spillet med ein bydel...så åpner dei ein ny spilldel kvart år i 5 år framover..:)

og nei det var ikkje sant..., broren din har nok tulla med deg..;)

Skrevet

Han blander åpenbart GTA 4 Og GT 5. GTA 4 kommer i fullvesjon 29. april. GT 5 (Grand Turismo 5) kommer til jul i år i fullversjon, men det kommer imidlertid en slags utvidet demo i morgen. GT 5: Prologue.

Skrevet
Broren din har nok blandet Grand Theft Auto IV (GTAIV) med Gran Turismo 5 / Gran Turismo 5: Prolouge ;)

Ser ut som en logisk forklaring. GT og GTA... lett å misforstå.

Skrevet

Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. :)

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...