Gå til innhold

Star Wars-spill Meninger.


Anbefalte innlegg

Jedi Knight spillene, samtlige er gode. Om du er kresen på grafikk kan du gå for de siste (Outcast,Academy)

 

X-Wing alliance, fortsatt et fantastisk godt spill.

 

Mine to forslag i alle fall. Knights of the old republic har jeg også hørt mye godt om men har aldri fått tid til å prøve det.

 

Det er selvfølgelig mange spill av varierende kvalitet som også kommer fra Star Wars universet:

 

Star Wars Rebellion (gamelt, men rene leksikonet til star wars universet)

 

SW: Empire at War. (moderne utgave av spillet ovenfor, gjort enklere og kanskje mer "moro" enn "seriøst".)

 

Det meste er uansett nevnt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enaste Star Wars spill som jeg har forstatte å spille om og om igjen er Star Wars Supremacy, også kjent som Star Wars Rebellion.

 

Jævla bra strategy spill der du må ta over planeter og få ressurser. Som ond kan du bygge et Death Star.

 

Du kan tvinge planeter eller igjennom diplomacy velder dem å joine deg.

 

Er et temmelig stort spill, og dersom du spiller den på det største universet, kan det glatt gå mangen dager spilling!

Målet er å ta knekken på lederen på den motsatte siden.

 

Den har også et Multiplayer funksjon.

 

Et spill som er SVÆRT undervurdert!

 

Swrebellion.jpg

 

rebellion.jpg

 

46131_full.jpg

 

Anbefales!! :love::thumbup:

 

Enaste som er dårligt og hysterisk morsomt er at det er ikke brukt ekte stemmene til Darth Vader og andre hovedpersoner, det er dårlige skuespillere som gjør det.

 

Særlig Darth Vader og Emperor er flipp å høre på!

 

Nei gud, tror jeg reinstallerer nå med en gang...

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

det må prøves! Jeg var innom det på lucasarts.com en gang. men siden jeg aldri hadde hørt noe om det, og siden Empire at War var på vei, tenkte jeg aldri noe mer på det. empire at war var en skuffelse. Og jeg liker sånne spill som dette og det så utrolig kult ut.

Lenke til kommentar

Jeg fant ikke CDen :cry:

Må nok inn på boden og grave litt.

 

Er temmelig mye du kan gjøre i spillet, kidnappe folk, stjele, blockade planeter osv osv.

 

Det er også et 3D strategisk kamp når skip angreper hverandre. Var temmelig dårlig selv for den tiden. Men heldigvis fins det et "Calculate results" knapp. Er som regel det jeg gjør.

 

EDIT:

Ah, herligt fant den.

Ble overrasket og fant ut at det er en pågående community i dette spillet.

Selvom den ble slaktet av nesten alle andmeldelser, så får den topp poeng av spillere.

Er vist nok en "ladder" system som noen har laget. Kult.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
EDIT:

Ah, herligt fant den.

Ble overrasket og fant ut at det er en pågående community i dette spillet.

Selvom den ble slaktet av nesten alle andmeldelser, så får den topp poeng av spillere.

Er vist nok en "ladder" system som noen har laget. Kult.

 

Et ladder system?:o Mener du på nettet, at det faktisk er folk som spiller det? :D

Dritkult! Dette må jeg sjekke!

Lenke til kommentar

Tja, virker sånn ivertfall. På en webside (den mest aktive Star Wars Rebellion siten) så står det iverfall en "rank" på siden. Mer info om det har jeg ikke funnet ut, er for opptatt å spille. :roll:

 

Kan godt hende jeg har feil, men det er ivertfall aktivitet rundt spillet. Den har ikke et online lobby, så du må sikkert gå på forum og spør når noen vil spille.

Jeg kikket fort på forum, og det virker som om de alle treffes via Hamachi.

Jeg har ikke testet online enda, må øve på spillet før den tid.

 

Men noe som var enda bedre var at det er fan laget mods og innhold å få tak i. Tror det var noen som laget en "transformers" version av spillet.

 

Se selv: http://www.swrebellion.com/

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Enaste Star Wars spill som jeg har forstatte å spille om og om igjen er Star Wars Supremacy, også kjent som Star Wars Rebellion.

 

Jævla bra strategy spill der du må ta over planeter og få ressurser. Som ond kan du bygge et Death Star.

 

Du kan tvinge planeter eller igjennom diplomacy velder dem å joine deg.

 

Er et temmelig stort spill, og dersom du spiller den på det største universet, kan det glatt gå mangen dager spilling!

Målet er å ta knekken på lederen på den motsatte siden.

 

Den har også et Multiplayer funksjon.

 

Et spill som er SVÆRT undervurdert!

 

 

Anbefales!! :love::thumbup:

 

Enaste som er dårligt og hysterisk morsomt er at det er ikke brukt ekte stemmene til Darth Vader og andre hovedpersoner, det er dårlige skuespillere som gjør det.

 

Særlig Darth Vader og Emperor er flipp å høre på!

 

Nei gud, tror jeg reinstallerer nå med en gang...

Minner meg litt om Star Wars Empire At War.

 

Uff.. Vanskelig å velge hvem som er best. KoToR 2 hadde en nydelig historie selv om det gikk litt treigt i begynnelsen og noe dødzoner midt i spillet eller var det supert.

 

Jedi Academy var svært morsomt mye action og man kan faktisk lære seg å mestre kraften og sverde. Historien var nokså bra, var spenning så å si hele tiden

 

Må nesten si at jeg likte best Jedi academy, men det er pågrunn av combatsystemet. Det som ødla gleden litt i KotoR var combatsystemet var litt for lite action, selv om det ble bedre når man fikk lasersverd. Historien var helt vill, levde meg virkelig i spillet

 

 

Vet ikke om jeg kan ta med Star Wars Galaxies (SWG) det er et online spill som krever selvfølgelig mer tid og har på lengre sikt bedre underholdningsverdi. Har spilt det i hele 5 år nå hehe. Er fortsatt gøy :D

Endret av Lubben
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk Galaxies hjemme, men jeg har aldri fått spillt det, fordi jeg var redd det skulle være litt som wow og at det kom til å ta mye tid, og være litt vanskelig å bare starte med? Men kan jeg få litt informasjon om det? jeg har egentlig alltid lurt på hvordan det er

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk Galaxies hjemme, men jeg har aldri fått spillt det, fordi jeg var redd det skulle være litt som wow og at det kom til å ta mye tid, og være litt vanskelig å bare starte med? Men kan jeg få litt informasjon om det? jeg har egentlig alltid lurt på hvordan det er

Galaxies er et veldig artig spill. Jeg liker det bedre enn WOW. Tar heller ikke så mye tid. Du kan lett komme deg til level 90 på 1 til 2 uker (men da skal du spille litt også. Da kan du begynne med PvP, som er kjempemoro i Galaxies! Det er en egen by (Restuss på planeten Rori), som er en PvP-sone. Der er det alltid mange Rebels som prøver å banke møkka ut av Imperials (noe de selv sagt ikke klarer) ;) Det går fint an å kose seg med spillet uten å være maks-level.

 

Det er banke planeter å bryne seg på, men noen er ganske "døde". I tillegg så er det rom-sektorer, hvor du kan ha det moro i ganske heftige kamper med X-Wings, TIE Fighter, eller hvilket som helst annet skip.

 

Vet ikke helt hva mer jeg bør fortelle. Sikkert mye jeg har glemt sånn i farten.

 

Du blir helt sikkert ikke skuffet om du er en hardbarka Star Wars-fan ;)

Endret av Amored
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har akkurat rundet Star Wars: Knights of the Old Republic for første gang, et veldig bra spill som jeg likte veldig godt. Fant det brukt på EB Games for noen uker siden.

 

Herlig historie og stemning i spillet, siden jeg likte det så godt så har jeg også funnet Kotor II og Battlefront II brukt :)

 

Har tidligere spilt Republiv Commando - et de beste fps som jeg har prøvd, har rundet det flere ganger. Det eneste minuset på dette er at det er litt kort...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Galaxies bra? var det før eller etter sony tok over?

x-wing alliance er vel det nyeste space simmuulator ( om jeg ikke tar feil)

 

Yoda Stories var det beste star wars spillet ever

 

Galaxies og Jedi Academy er de beste Star Wars-spillene noen sinne :)

 

Spillets produsent er faktisk SOE (Sony Online Entertainment)på lisens fra LucasArts, så Sony har hatt spillet siden det startet...

 

Og ja, Galaxies ER bra, faktisk det beste MMO på markedet etter min mening, ja bedre enn Age of Conan....

 

Har prøvd både World of Warcraft, City of Heroes/Villains, og nå senest, Age of Conan, men har alltid gått tilbake til Galaxies igjen, siden det er bedre gampley, og god community på de offisielle forumene...

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Jedi Knight-serien er veldig tro mot oldschool-filmene, ja. 2'rn og expansion Mysteries of the Sith er fantastiske FPS'r med masse force powers og alle de "autentiske" våpnene fra filmene. Jedi Outcast og JK 3 (husker ikke tittel) er også bra, men langt fra så dype som JK2. JK2 kan fås svinbillig i brukthyller i spillbutikker. Det begynner å bli en 10-12 år gammelt, og alle cutscener er FMV, altså filmet med ordentlige skuespillere og kostymer. Dritfett.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Var inne på Team Gizka sin side om gjennomrettningen av KOTOR2... Og nå... like før de nærmet seg slutten, så virker det som de har gitt litt opp.

 

Veldig trist.

:cry:

 

Jeg håper i det lengste. Men i mellomtiden så er det hint om mange andre mods, som gjør både KOTOR1 og KOTOR2 verdt å teste igjen.

 

Ellers å hadde jeg det veldig artig med X-Wing, den som kom rett før Tie-figther.

Lenke til kommentar
Jedi Knight-serien er veldig tro mot oldschool-filmene, ja. 2'rn og expansion Mysteries of the Sith er fantastiske FPS'r med masse force powers og alle de "autentiske" våpnene fra filmene. Jedi Outcast og JK 3 (husker ikke tittel) er også bra, men langt fra så dype som JK2. JK2 kan fås svinbillig i brukthyller i spillbutikker. Det begynner å bli en 10-12 år gammelt, og alle cutscener er FMV, altså filmet med ordentlige skuespillere og kostymer. Dritfett.

 

Er det film du snakker om her, eller spillet?

Lenke til kommentar
Jedi Knight-serien er veldig tro mot oldschool-filmene, ja. 2'rn og expansion Mysteries of the Sith er fantastiske FPS'r med masse force powers og alle de "autentiske" våpnene fra filmene. Jedi Outcast og JK 3 (husker ikke tittel) er også bra, men langt fra så dype som JK2. JK2 kan fås svinbillig i brukthyller i spillbutikker. Det begynner å bli en 10-12 år gammelt, og alle cutscener er FMV, altså filmet med ordentlige skuespillere og kostymer. Dritfett.

 

Er det film du snakker om her, eller spillet?

Er nok spill gitt.

JK 2: Jedi Outcast og JK 3: Jedi Academy :) 2 kjempespill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...