Gå til innhold

TG08: Dag 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så artig ut det der. Kunne godt ha tenkt meg til å vært der, men jeg hadde ikke hatt råd til det.

 

Blir noen av foredragene streamet?

Det ene jeg har fått tid til å gå på ble i hvert fall filmet, så de er nok å finne en plass. Hvor vet jeg dessverre ikke.
Lenke til kommentar
Har lyst på "voksen" TG, den eneste gangen jeg har vert der følte jeg meg gammel, til tross for at jeg da var "bare" 22. Ikke at det gjør så mye, men det blir litt rart. Lan er utvilsomt morrsomt for store barn også :yes:

 

kan jeg be deg definere hva du legger i "voksen"?

 

jeg kjenner meg litt på samme måten, men så har jeg også 5-6 ekstra på baken, så det kan være vi legger forskjellige ting i ordet...

Lenke til kommentar

Husker fortsatt når den første TG gikk av stabelen, og et par kamerater på datahøyskolen dro opp med sine amigaer. Selv har jeg aldri deltatt, men dette er en meget flott tradisjon og som samler unge datainteresserte fra hele landet.

 

Disse mva tiltakene til Regjeringen får vi bare håpe blir nedstemt fra alle kanter.

 

Ellers mått jeg sjekke feeden til godeste Dahl og smelte 3Mbps'en opp på 37" på veggen i 1080i. Det var nesten som å sitta i hallen sjøl hehe.. med fordelen av at man slipper de sære luktene som kommer etterhvert som folk glemmer å dusje og er luftig i magen av dårlig mat osv :p

 

Kanskje man skulle hatt en "deathride" på plass hvor den heldige ble heist opp i taket i en line til han ble grønn i ansiktet av den gode luftmiksen som har steget opp der :p

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Har lyst på "voksen" TG, den eneste gangen jeg har vert der følte jeg meg gammel, til tross for at jeg da var "bare" 22. Ikke at det gjør så mye, men det blir litt rart. Lan er utvilsomt morrsomt for store barn også :yes:

 

kan jeg be deg definere hva du legger i "voksen"?

 

jeg kjenner meg litt på samme måten, men så har jeg også 5-6 ekstra på baken, så det kan være vi legger forskjellige ting i ordet...

 

"Voksen" i denne sammenhengen føler jeg litt at fjortisfaktoren blir for høy, men for all del, det er ingenting galt med lek å morro. Nå er jeg snart 26, så det er vell ikke så stor forskjell på meg og deg sånn sett. Nå har jeg hørt mye det siste årene at jeg er veldig seriøs og voksen for alderen, det gjer det vell kansje ikkje bedre.

 

Så føler jeg meg litt alene kansje. En skal jo ikke bry seg om hva andre syns heller, men når det er så mange unge, og så få litt eldre, så er det vell kansje noen som lurer på hva vi holder på med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...