Gå til innhold

Strømstad i år også. Hvem skal dra?


Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble en ganske bra tur i år også. masse liv og masse bra folk :)

 

Til dere som bare slenger dritt bør ta seg en tur ut engang i blandt. Det er et fåtall som lager helvette der nede.

 

Det er ikke store forskjellen fra å dra på harrytur til strømstad og dra på TG. To grupper mennesker som gjør det de liker.

Lenke til kommentar
Det er ikke store forskjellen fra å dra på harrytur til strømstad og dra på TG. To grupper mennesker som gjør det de liker.

Hva er bedre med å drikke øl i Sverige når ingen svensker vil ha dere der, enn å kose seg med en øl i godt selskap i Norge?

De fleste svensker jeg har møtt der har bare syntes det er morro at vi gidder å dra helt ned til dem. At alle svensker ikke vil ha oss der er bare mediabullshit.

Lenke til kommentar
Ble en ganske bra tur i år også. masse liv og masse bra folk :)

 

Til dere som bare slenger dritt bør ta seg en tur ut engang i blandt. Det er et fåtall som lager helvette der nede.

 

Det er ikke store forskjellen fra å dra på harrytur til strømstad og dra på TG. To grupper mennesker som gjør det de liker.

 

Dere gjør det dere liker,drikker,driter dere ut,får folk til å stenge butikker og får politiet til å sette inn flere folk for å være barnevakt for dere.

 

Joda,akuratt det samme som TG det.

Lenke til kommentar
Ble en ganske bra tur i år også. masse liv og masse bra folk :)

 

Til dere som bare slenger dritt bør ta seg en tur ut engang i blandt. Det er et fåtall som lager helvette der nede.

 

Det er ikke store forskjellen fra å dra på harrytur til strømstad og dra på TG. To grupper mennesker som gjør det de liker.

 

Dere gjør det dere liker,drikker,driter dere ut,får folk til å stenge butikker og får politiet til å sette inn flere folk for å være barnevakt for dere.

 

Joda,akuratt det samme som TG det.

Generalisering er en fin bil, som du har kjørt litt for mye.

 

Det er et fåtall som lager faen. Og det er de politiet er ute etter å få stoppet.

Driter oss ut? Vil heller si det er mer driti ut å sitte å nerde foran en pc i flere dager.

Lenke til kommentar

Om man sitter med en gjeng nerder på TG, eller reiser med resten av "mekken" til Sverige for å drikke, går på det samme. Begge deler er en samling av folk med felles interesser, enten det er for data eller bil.

 

Når man snakker om å bryte regler; tipper åndsverksloven blir brutt mer enn én gang på TG? Filmer, spill, musikk og det som værre er blir vel delt rimelig fritt? Ha aldri vært på LAN, men det er det intrykket jeg har fått.

Lenke til kommentar
Om man sitter med en gjeng nerder på TG, eller reiser med resten av "mekken" til Sverige for å drikke, går på det samme. Begge deler er en samling av folk med felles interesser, enten det er for data eller bil.

 

Når man snakker om å bryte regler; tipper åndsverksloven blir brutt mer enn én gang på TG? Filmer, spill, musikk og det som værre er blir vel delt rimelig fritt? Ha aldri vært på LAN, men det er det intrykket jeg har fått.

Jess jess. Endelig noen som har et litt klart syn :)

Lenke til kommentar
Ble en ganske bra tur i år også. masse liv og masse bra folk :)

 

Til dere som bare slenger dritt bør ta seg en tur ut engang i blandt. Det er et fåtall som lager helvette der nede.

 

Det er ikke store forskjellen fra å dra på harrytur til strømstad og dra på TG. To grupper mennesker som gjør det de liker.

 

Dere gjør det dere liker,drikker,driter dere ut,får folk til å stenge butikker og får politiet til å sette inn flere folk for å være barnevakt for dere.

 

Joda,akuratt det samme som TG det.

Generalisering er en fin bil, som du har kjørt litt for mye.

 

Det er et fåtall som lager faen. Og det er de politiet er ute etter å få stoppet.

Driter oss ut? Vil heller si det er mer driti ut å sitte å nerde foran en pc i flere dager.

 

Du vil si det ja...

Lenke til kommentar
Om man sitter med en gjeng nerder på TG, eller reiser med resten av "mekken" til Sverige for å drikke, går på det samme. Begge deler er en samling av folk med felles interesser, enten det er for data eller bil.

 

Når man snakker om å bryte regler; tipper åndsverksloven blir brutt mer enn én gang på TG? Filmer, spill, musikk og det som værre er blir vel delt rimelig fritt? Ha aldri vært på LAN, men det er det intrykket jeg har fått.

 

Helt enig med deg, begge deler er en samling av folk emd felles interesser.

Å si at de som drar til Strømstad er en skam for Norge blir bare for dumt. Hva med de som tilbringer påskeferien forran en pc, hvorfor er ikke det en skam for Norge?

 

Generalisering er en fin ting, noe som blir brukt mye i denne tråden. Blir jo akkurat som om jeg hadde sagt at alle på tg bare der og råtner,fiser,spiser potetgull og deler piratkopiert materiale.

Lenke til kommentar

Ja, men herregud da mann. Vitsen med å forsvare TG-folka? Oddvar og flere huer i denne tråden har kommet med gode argumenter fra begges sider, så hvorfor gidde å fortsette?

 

Forresten er det veldig mange svensker som liker at nordmenn kommer ned. Er tilogmed svenske ungdommer som hiver seg på bølgen.

 

Gidd vær så tøff i trynet da, pappagutt.

 

Lizm, jeg klarer zkrive med z, gjør det meg kul? jeg bruker oxo engelske ord med z for å gjøre det hele enda kulere. :new_woot:

Ahaha, det var vel kanskje det mest usaklig og minst relaterte poenget jeg noen gang har sett.

 

Hva var det jeg sa som støta deg så veldig? Traff jeg rett på det faktumet at du faktisk kjører en 240? Kjære lille venn, hadde jeg prøvd å gjøre deg sint hadde jeg kommentert rånebarten du mest sannsynlig har (eller for harde livet prøver å spare til).

Så det du prøver å si er at du nå desperat prøver å gjøre meg sint, eller har jeg misforstått den ytterst dårlige ordlegginga du har?

Voksent gjort av deg forresten. Viser godt hvem som ønsker å få bart når man blir voksen.

 

Snerp igjen snurpa di neste gang.

Lenke til kommentar
De som driver å sier at rånerne er en skam for Norge er bare sosialt avstumpede mennesker som er skitmisunnelige på at de annenrangs yrkesfag-gutta kan ta seg en av årets sykeste festdager i Sverige uten å tenke noe mer over det.

For hvem kan vel klage med den ene hånda rundt en øl, og den andre på rattet til 240'n, og i lag med utrolig mange likesinnede? Det er DET GODE LIV.

 

Det er rett og slett bare en samling for alle av den sorten, og det synes jeg vi skal respektere, på samme måte som vi respekterer de 5000 svettingene som sitter og kommuniserer i Vikingskipet as we speak.

Bra at man får sortert alle i hver sin bås, synes jeg.

 

Noen fler enn meg som har noen tanker omkring det som er uthevet?

Lenke til kommentar
Irriterer meg sterkt at dere desperat leiter etter små setninger som er ordlagt feil for å i det hele tatt ha noen argumenter å stille opp med. Lavmål.

 

Haha, nå driter du deg selv i egen bukse. Dette var det du sa da jeg brukte ordet "credz":

 

Lizm, jeg klarer zkrive med z, gjør det meg kul? jeg bruker oxo engelske ord med z for å gjøre det hele enda kulere.
Lenke til kommentar
Irriterer meg sterkt at dere desperat leiter etter små setninger som er ordlagt feil for å i det hele tatt ha noen argumenter å stille opp med. Lavmål.

 

Haha, nå driter du deg selv i egen bukse. Dette var det du sa da jeg brukte ordet "credz":

 

Lizm, jeg klarer zkrive med z, gjør det meg kul? jeg bruker oxo engelske ord med z for å gjøre det hele enda kulere.

 

"Haha", ja der må jeg virkelig si du eide meg kraftig.

 

Dessverre poengterte jeg ikke det for å bruke det som et argument. Heller for å påpeke hvor voksne folk oppfører seg. Jeg må si du lever fint opp til førsteinntrykket jeg ihvertfall fikk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...