Gå til innhold

Strømstad i år også. Hvem skal dra?


Nstin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gidd vær så tøff i trynet da, pappagutt.

 

Lizm, jeg klarer zkrive med z, gjør det meg kul? jeg bruker oxo engelske ord med z for å gjøre det hele enda kulere. :new_woot:

Ahaha, det var vel kanskje det mest usaklig og minst relaterte poenget jeg noen gang har sett.

 

Hva var det jeg sa som støta deg så veldig? Traff jeg rett på det faktumet at du faktisk kjører en 240? Kjære lille venn, hadde jeg prøvd å gjøre deg sint hadde jeg kommentert rånebarten du mest sannsynlig har (eller for harde livet prøver å spare til).

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

De som driver å sier at rånerne er en skam for Norge er bare sosialt avstumpede mennesker som er skitmisunnelige på at de annenrangs yrkesfag-gutta kan ta seg en av årets sykeste festdager i Sverige uten å tenke noe mer over det.

For hvem kan vel klage med den ene hånda rundt en øl, og den andre på rattet til 240'n, og i lag med utrolig mange likesinnede? Det er DET GODE LIV.

 

Det er rett og slett bare en samling for alle av den sorten, og det synes jeg vi skal respektere, på samme måte som vi respekterer de 5000 svettingene som sitter og kommuniserer i Vikingskipet as we speak.

Bra at man får sortert alle i hver sin bås, synes jeg.

Lenke til kommentar
De som driver å sier at rånerne er en skam for Norge er bare sosialt avstumpede mennesker som er skitmisunnelige på at de annenrangs yrkesfag-gutta kan ta seg en av årets sykeste festdager i Sverige uten å tenke noe mer over det.

For hvem kan vel klage med den ene hånda rundt en øl, og den andre på rattet til 240'n, og i lag med utrolig mange likesinnede? Det er DET GODE LIV.

 

Det er rett og slett bare en samling for alle av den sorten, og det synes jeg vi skal respektere, på samme måte som vi respekterer de 5000 svettingene som sitter og kommuniserer i Vikingskipet as we speak.

Bra at man får sortert alle i hver sin bås, synes jeg.

 

Du kan ikke sammenligne harryturene til Sverige med TG.

 

Folka i TG skader ingen,ikke trenger de politi rundt seg for å holde seg i skinnet heller...Og nei eg sitter ikke på TG nå viss du skulle komme med en sånn "annklage"

 

Annenrangs yrkesfag gutta...uten å tenke noe mer over det er jo rett,hodeløst og komplett idiotisk.

Du har vel vært med samtlige år,og ikke kunne være med iår fordi bilen din ikke går,det er vel eneste grunnen til at du forsvarer disse sosiale "outcast'ene"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...