Gå til innhold

PayPal - hvordan trekke direkte fra kort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Satt nettopp opp en PP-konto. Det jeg lurer på er om jeg bestiller noe til la oss si 200 kr fra f.eks. ebay; trekkes det rett fra mitt kort eller må jeg først overføre penger til PP-kontoen?

 

Hvis sistnevnte; hvordan får jeg gjort så det trekkes direkte?

 

Når du skal betale varen får du spørsmål om hvordan du vil betale for den, hvis du da velger visa/kredittkort så trekkes beløpet direkte fra kortet.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Satt nettopp opp en PP-konto. Det jeg lurer på er om jeg bestiller noe til la oss si 200 kr fra f.eks. ebay; trekkes det rett fra mitt kort eller må jeg først overføre penger til PP-kontoen?

 

Hvis sistnevnte; hvordan får jeg gjort så det trekkes direkte?

 

Jeg gjorde nettopp dette for første gang...det gikk egentlig av seg selv, betaling gjennom PayPal, og det ble trukket fra kortet jeg oppga. I tillegg opprettet jeg en slags safe konto, kostet kr.15 som man får igjen ved neste kjøp.

RandiA

Lenke til kommentar

Safekontoen, eller "verified user" gjør at flere vil handle med deg (på f.eks e-bay) fordi de vet at du ikke bruker svindler kort. I tillegg får du da handlet for en større totalsum som er begrenset hvis du ikke er verified user. I Norge tror jeg max total sum er på 500,- for non-verified users.

 

Og som RandiA sier så blir det trukket 14-15 kroner fra kortet, som da gir deg en kode i transaksjonshistorikken din som du må taste inn i paypal systemet for å verifisere kortet ditt.

 

Edit. leif

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...