Gå til innhold

Be frisøren om å klippe slik


Anbefalte innlegg

Beklager elendig tittel...

 

 

Jeg vil gjerne ha slik hår som http://youtube.com/watch?v=kB3xwqoRZBc Ronaldo har der. Hvordan skal jeg be frisøren klippe meg da?

 

Se på 1:29, da vises det best hvordan han har det. Jeg liker å ha det slik at noe hår henger nedover panna, mens annet er slik Ronaldo har det der.

 

Hvilken voks/annet burde jeg bruke for å la det liksom se sånn ut, at det lett kan fikses på, men samtidig beholder den looken som Ronaldo har der?

 

 

 

Og vær så snill: Ikke kom å si at "Å, du får ikke det slik for det er bare Ronaldo som kan det", eller "Wannabe Ronaldo"... Jeg synes bare den frisyren er genial, det er alt...

 

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg går også til fast frisør. Han er mann og jeg går ut fornøyd hver gang. Får også ofte komplimenter om at jeg ser bra ut på håret.

 

Når det gjelder voks bruker jeg sebastian xtah crude clay, en voks som jeg er veldig fornøyd med. Og som jeg har brukt nesten hver dag de siste 3 årene.

Lenke til kommentar
Beklager elendig tittel...

 

 

Jeg vil gjerne ha slik hår som http://youtube.com/watch?v=kB3xwqoRZBc Ronaldo har der. Hvordan skal jeg be frisøren klippe meg da?

 

Se på 1:29, da vises det best hvordan han har det. Jeg liker å ha det slik at noe hår henger nedover panna, mens annet er slik Ronaldo har det der.

 

Hvilken voks/annet burde jeg bruke for å la det liksom se sånn ut, at det lett kan fikses på, men samtidig beholder den looken som Ronaldo har der?

 

 

 

Og vær så snill: Ikke kom å si at "Å, du får ikke det slik for det er bare Ronaldo som kan det", eller "Wannabe Ronaldo"... Jeg synes bare den frisyren er genial, det er alt...

 

 

:)

Spørs hvordan hår du har, hvordan er det du har?

Du må ha ganske likt som han, ellers er det lite vits å klippe seg sånn.

 

Men finnes mange bilder av den sveisen der på Google, så skjønner ikke at du ikke har funnet det ennå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...