Gå til innhold

Sony kunngjør MotorStorm 2 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette ser og høres veldig bra ut, likte enern ganske godt. Men som mange andre, savnet jeg mulighet for splitscreen. Så det er bra det blir med i 2ern i det minste :D

Skrevet

Monster Trucks? Solgt!

Håper dem klarer å klaske inn mer ødeleggelser av hus og slikt, som vist i traileren. Originalen hadde litt for lite av den slags syns jeg.

Skrevet

Dette høres bra ut, synd at det var nok ein CGI-film. Men dette her skal nok uansett kjøpes til tross for at 1`ern var så som så. Flott å se split-screen og andre koseligheter finne frem.

Skrevet

fikk aldri helt den store aha opplevelsen på motorstorm, men bildene fra dette ser bedre ut. og siden prologuen på GT5 er rett rundt hjørnet, så blir det nok en ps3 på meg snart.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Så utrolig stilig ut når det tårnet veltet! :wee:

Kjøp heller en film, Istid eller lignende. Man kan lage fine videoer med en datamaskin. :p

Skrevet

Motorstorm er enda pr idag omtrent det fineste PS3 spillet, spillet hadde syk grafikk for min del, flotte modelleringer på bilene, gjørmen så nesten ekte ut!

Skal se mer etter denne tittelen ;)

Skrevet

Jeg gleder meg til å råkjøre på Hawaii(?)

Hvis de har rettet opp feilene fra Motorstorm1 kan dette bli megabra.

motorstorm2copyll9.jpg

Skrevet

FAKE! hehe...

Men seriøst, denne gangen bør de ha lært å ikke skryte på seg for mye med en fancy CGI-film først. Uansett blir det nok bra, Motorstorm er da ett av de tøffeste bilspillene jeg har spilt (bortsett fra Burnout Paradise...)

Skrevet

Kan ikke si det er mange feil i MotorStorm 1 men. Men om dem fikser loading-tidene så er allerede spillet 5-10% bedre! Splitscreen er jo allerede confirmed :)

Kan se for meg mange sinte kvelder pga trær og aggressive motstandere :p

• Opprett ny...