Gå til innhold

StarCraft II-rase med mye nytt


Anbefalte innlegg

Dronningen (ny enhet)

hvordan det? queen eksisterte i det gode gamle også...

 

Den delen skjønte ikkje eg heller, Queen var jo med i den gamle og! Men det er vel på grunn av dei heilt nye tinga ho kan gjer at den blir "heilt ny"... Men den er jo ikkje heilt ny sjølv om den han fått nye abilities, så i mine auger er det den same ^^

De mener vel at den nye queenen er såpass forskjellig fra den gamle at den er ny. Den går på bakken, angriper osv. Dessuten kan man bare ha en av dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dronningen (ny enhet)

hvordan det? queen eksisterte i det gode gamle også...

 

Den delen skjønte ikkje eg heller, Queen var jo med i den gamle og! Men det er vel på grunn av dei heilt nye tinga ho kan gjer at den blir "heilt ny"... Men den er jo ikkje heilt ny sjølv om den han fått nye abilities, så i mine auger er det den same ^^

 

Er nok bare navnet som er det samme, for skapningen er annerledes og har helt andre ehm.. bruksområder :)

 

Steike vi gleder oss!

 

Edit: Må nok oppdatere forumet oftere...

Endret av Rage_Hunter
Lenke til kommentar
Liker ikke helt denne utviklingen der man bare kan ha en av en del uniter. Blir nesten som med heltene i wc3. Men får håpe blizzard klarer å balansere det skikkelig. Og klarer å holde flyten i gameplayet.

 

Det er flere grunner til at de velger denne løsningen tror jeg. For det første vil de sikkert at en unit skal være verdt noe og føles spesiell. For det andre gjør det balansering mye enklere. Det gjør ikke noe at en unit er überkraftig så lenge du bare har en. For det tredje synes Blizzard det er bedre at du har færre units å ta seg av. Da blir det mer strategi i stedet for å bare bygge veldig mange units.

Lenke til kommentar
Liker ikke helt denne utviklingen der man bare kan ha en av en del uniter. Blir nesten som med heltene i wc3. Men får håpe blizzard klarer å balansere det skikkelig. Og klarer å holde flyten i gameplayet.

 

Det er flere grunner til at de velger denne løsningen tror jeg. For det første vil de sikkert at en unit skal være verdt noe og føles spesiell. For det andre gjør det balansering mye enklere. Det gjør ikke noe at en unit er überkraftig så lenge du bare har en. For det tredje synes Blizzard det er bedre at du har færre units å ta seg av. Da blir det mer strategi i stedet for å bare bygge veldig mange units.

 

Dei likte mindre units i WC3, har ikkje dei sagt at det kjem til å bli mange units i SC2?

 

Litt av kosen er jo berre å bygge veldig mange units, med Zerg i alle fall. Eit par, tre hundre zerglings er alltid like morsomt å sende inn i ein stakkars uvitande base!

 

Gledar meg uansett som ein unge! Mange nye interessante units her, håpar berre historia held seg på det høge nivået som før, så blir det bra! :D

Lenke til kommentar

Enig der, likte ikke retningen de tok med WC3. Ut i fra videoene så ser det ut til at det blir som gode gamle Star med Zerg-swarms og full pakke. Terran har jo også ingen slike 1-only untis da, noe jeg egentlig er glad for. Det jeg likte med sc var at de forskjellige rasene var såpass forskjellige og jeg håper de får til det i nr 2 også :yes:

Lenke til kommentar
Gamer.no er på plass i Los Angeles for å spille StarCraft II og snakke med utviklerne i Blizzard om spillet. Vi kommer tilbake med en fyldig sniktitt om ikke så alt for lenge.

 

Sykt bra, gleder meg til den artikkelen =D

 

 

Og Queen, er teknisk sett en ny unit. Den har bare det samme navnet som en gammel unit. Hadde ikke vært så tøft om den het "princess".

Lenke til kommentar

Åh har venta på dette :) ser virkelig digg ut. Ultraliskene såg virkelig fete ut nå, og banelings virker jo überbra til ambush.

 

Mener forresten at Blizzard har sagt at det ikke skal bli helter slik som i WC3, dermed vil nok ingen units føles FOR mektige. En må huske at enkelte units kunne nesten egenhendig snu en kamp før også (EMP, stasis field osv er jo ekstremt kraftige abilities, og man kunne ha mange casters).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...