Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De som er litt eldre har lært seg å leve med forfallet :whistle:

Hahaha, nåja, jeg velger å tro at de har blitt litt mer .. kan jeg kalle det "modne"?

 

Men hvor viktig er egentlig kropp for dere jenter med tanke på gutter?(ja, vet det varierer fra jente til jente osv)

 

Det er jo ikke til å legge skjul på at kroppen til jenter er veldig viktig for gutter(hvartfall på min alder,18)

Jeg kan inrømme at selvfølgelig tenker jeg på kropp også. Men det er mye lettere å se jentekroppens feil og mangler/ goder. En jente går som regel i klær som sitter langs kroppen, for å fremheve hofter og pupper. Slik ser man at jenta enten er tynn eller tykk eller trent. Men dere gutter går vanligvis i t-skjorter som sitter litt løst og buksa er også som regel ikke ettersittende. Slik rekker jenta å bli mer kjent med gutten før faktisk klærne faller av, og når man først kjenner gutten så bryr man seg ikke så veldig om han ikke har den perfekte magen eller om armene er litt slappe.

 

jeg syntes det er viktig at ikke alt handler om kropp. Hvis kropp er det mest sentrale i et forhold vil det ikke fungere. jeg vet jeg også ser på kropp hos jenter, men det er først og fremst personligheten jeg går etter når jeg skal finne meg en partner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...