Gå til innhold

Perfekt kropp eller?


Pinup

Anbefalte innlegg

Der. Og jeg er enig at rumper med tydelig skille fra rygg og lår er lekrest, men som regel lettest å finne på jenter med latinske røtter, noe jeg ikke har :p

 

Nåja. Det er godt mulig å få en veldig fin rumpe ved hjelp av skikkelig styrketrening uavhengig av genene. Personlig likte jeg ikke kroppsholdningen din (noe jeg ser, uavhengig av positur), og jeg ville begynt å trene styrke og stabilisert mage/hofte/rygg-regionen bedre om jeg var deg.

 

Det er heldigvis ikke snakk om gutteformer, for jenter med litt maskuline former sliter mye mer. Du har potensial, men jeg synes ikke du er hot foreløpig.

 

Bildene tatt forfra så best ut av de du hadde.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for alle tilbakemeldinger. Jeg viser jo ikke mer enn jeg allerede gjør på stranda, så jeg tenkte hvorfor ikke? Har fått en del kritikk fra andre om at jeg er for tynn, noe jeg ikke syns selv. Tror det bare ser sånn ut fordi jeg er nesten 180 høy.

 

Og kameraet er ikke det beste nei, pluss ganske dårlig lys.

Lenke til kommentar
Der. Og jeg er enig at rumper med tydelig skille fra rygg og lår er lekrest, men som regel lettest å finne på jenter med latinske røtter, noe jeg ikke har :p

 

Nåja. Det er godt mulig å få en veldig fin rumpe ved hjelp av skikkelig styrketrening uavhengig av genene. Personlig likte jeg ikke kroppsholdningen din (noe jeg ser, uavhengig av positur), og jeg ville begynt å trene styrke og stabilisert mage/hofte/rygg-regionen bedre om jeg var deg.

 

Det er heldigvis ikke snakk om gutteformer, for jenter med litt maskuline former sliter mye mer. Du har potensial, men jeg synes ikke du er hot foreløpig.

 

Bildene tatt forfra så best ut av de du hadde.

 

Jeg har aldri trent aktivt :p Ikke siden jeg var yngre og spilte fotball og håndball. Men ja, min kroppsholdning er ikke den beste. Jeg har ledd som går ut av ledd lett, og det har ført til dårlig rygg, nakke og skuldre. Burde vel begynne med noen slags form for trening.

Lenke til kommentar
Vil bare si at dere ikke skal være redde for å faktisk gi kritikk altså. Sammenlignet med mange av modellene og stjernene som er lagt ut, som dere har både rost og kritisert ned, så er jo ikke akkurat kroppen min noe å skryte av i forhold. Jeg takler kritikk, så lenge den er konstruktiv ;)

Mange av bildene i denne tråden er da også tatt av profesjonelle fotografer, avbilder profesjonelle eller halvprofesjonelle "posører", og er pyntet på. Men tetter man igjen de hullene med fantasien, er det absolutt bra :) Ikke perfekt (som om noe var det), og ikke helt etter mine preferanser, men all grunn til å være fornøyd, og det burde vel egentlig holde. Gjør deg selv den tjenesten å aldri ta silikon, er du snill :)

Endret av rikspøbel
Lenke til kommentar
Vil bare si at dere ikke skal være redde for å faktisk gi kritikk altså. Sammenlignet med mange av modellene og stjernene som er lagt ut, som dere har både rost og kritisert ned, så er jo ikke akkurat kroppen min noe å skryte av i forhold. Jeg takler kritikk, så lenge den er konstruktiv ;)

 

Greit, du vil ha kritikk? Hmm hmm kanskje noen millimeter større pupper? Men bedre med ekte enn silikon. Du bør være ganske fornøyd/stolt av kroppen din. Pass på den!

Lenke til kommentar
Der. Og jeg er enig at rumper med tydelig skille fra rygg og lår er lekrest, men som regel lettest å finne på jenter med latinske røtter, noe jeg ikke har :p

 

Nåja. Det er godt mulig å få en veldig fin rumpe ved hjelp av skikkelig styrketrening uavhengig av genene. Personlig likte jeg ikke kroppsholdningen din (noe jeg ser, uavhengig av positur), og jeg ville begynt å trene styrke og stabilisert mage/hofte/rygg-regionen bedre om jeg var deg.

 

Det er heldigvis ikke snakk om gutteformer, for jenter med litt maskuline former sliter mye mer. Du har potensial, men jeg synes ikke du er hot foreløpig.

 

Bildene tatt forfra så best ut av de du hadde.

 

Styrketrening ødelegger kvinnekroppen, spør du meg. Hint av magemuskler og biceps er bare ekkelt.

Lenke til kommentar
Styrketrening ødelegger kvinnekroppen, spør du meg. Hint av magemuskler og biceps er bare ekkelt.

 

Husk at det går an å pakke musklene under fett da. Legges det litt muskler under en flat rumpe etterfulgt av et fettlag, blir resultatet mye bedre enn flat stram eller hengende slapp rumpe.

 

Jeg har ikke nevnt noe om hint av magemuskler og biceps, og hvis du scroller opp til de tidligere postene i tråden her ser du at jeg foretrekker feminine former.

 

Jeg tror det heller er snakk om at du ikke vet hva effekten blir av riktig trening hos jenter.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Enig med Quicko, kommer helt ann på hvordan du trener. Stor forskjell på å ta 4 reps i knebøy enn å ta 15 reps og oppover.

 

Er ikke enig her. Man kan godt trene hardt som jente, bare man stopper før det blir for mye, og har høy fettprosent.

 

For å forklare nærmere: Det kommer helt an på jenta. Mange jenter kan slippe unna uten trening, og likevel se utrolig smekre ut, med former, fast rumpe og pupper.

 

Jenter med gutteformer, for eksempel, vil ikke tjene på å legge på seg mye, men burde heller holde seg til å være relativt tynne. Det handler om å gjøre det beste ut av det man har.

 

For meg har kroppsholdningen utrolig mye å si. Kirsten Dunst og Mette-Marit er skrekkeksemplene i kjendisverdenen. Denne kan rettes opp, og resultatet blir en mye mer attraktiv person, selv om disse uansett ikke hører hjemme i "Perfekt Kropp"-tråden.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...