Tehjoran Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hei, Jeg er ganske fly innterissert, men liker faktisk bare n god del Fly spill og simulatorer(Har aldri prøvd fly Simulator) men det høres ganske kult ut.. Så ejg lurer bare på om dere har noen forslag til noen fly simulator spill som ikke tar så mye plass.. Jeg er ikke så flink i data men det eneste jeg forstår er at på Lokal disk (C:) Total størrelse: 87,8 GB og Ledig plass: 64,1 GB Lokal Disk (D:) Total størrelse: 98,3 GB og Ledig plass: 93,9 GB Skjermkortet: 1280 x 1024 piksler, Plug and Play skjerm på SAPPHIRE RADEON 9250 128MB På Forhånd Takk.. =D Endret 8. mars 2008 av Knotten07
Complexity Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 Sa oss egentli ganske lite den infoen du gav, å skjermkorter er ikke akkurat superbra.. Men Microsoft Flighsimulator 2004burde du kunne kjøre helt glatt. Den begynner å dra på årene, men fortsatt en veldig bra og realistisk flysimulator. og man kan laste ned tusenvis av fly og stash på nettet til det. Det selges billig i butikker
Gjest member-97590 Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 (endret) Snakk om piratkopiering osv er ulovlig her på forumet. Og ta heller å kjøp spillet, og slutt med denne piratkopieringen, skal du teste spillet, finnes det en demo. Endret 8. mars 2008 av member-97590
Jarmo Skrevet 8. mars 2008 Skrevet 8. mars 2008 (endret) #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Noen poster fjernet. Endret 8. mars 2008 av Jarmo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå