Gå til innhold

Billedkunst: Tegner du? Vis dine bilder


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Lyst å lage en youtube-tutorial eller noe? :p

 

Spesielt det blonde håret var imponerende, ser jo helt fotorealistsisk ut. Vis oss hvordan du gjør det ;)

 

Hehe, ja, det kan jeg jo gjøre.

Driver med en tengning nå, tenkte å lage en lignende effekt i håret der og, selv om det ikke er det på originalbildet.

 

Legger ut link her hvis jeg ender opp med å gjøre det :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-t1pvX92QsX
Tegnet med blyant:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Mathilda_by_Josephine_Death.jpg

Noah_by_Josephine_Death.jpg

 

^^

 

Disse 2 tegningen er noe av det beste jeg har sett innen tegning med blyant. Du er vanvittig flink å tegne og å gjengi detaljer som om skulle være et vanlig svart/hvitt bilde vi ser på!

 

Gleder meg til å se andre ting du har tegna :D

Lenke til kommentar

Mulig jeg har misforstått henne, men i mine øyne så ser det der ut som vanlig bilder som man bare har lagt en "tegning-effekt" over.. Så med mindre hun kan poste fremgangsmåten hennes i bilder eller på video, ja da tør jeg påstå at hun kødder med oss.

 

Edit: og hvis ikke det er bløff, ja da skal jeg bøye meg og kalle deg for mester :D

 

Etter å ha sett på deviant art sida di, så tror jeg faktisk på at du har tegna disse to barna selv! :ohmy: Helt utrolig talent..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t1pvX92QsX
Mulig jeg har misforstått henne, men i mine øyne så ser det der ut som vanlig bilder som man bare har lagt en "tegning-effekt" over.. Så med mindre hun kan poste fremgangsmåten hennes i bilder eller på video, ja da tør jeg påstå at hun kødder med oss.

 

Edit: og hvis ikke det er bløff, ja da skal jeg bøye meg og kalle deg for mester :D

 

Etter å ha sett på deviant art sida di, så tror jeg faktisk på at du har tegna disse to barna selv! :ohmy: Helt utrolig talent..

 

Url til deviantart siden hennes?

Lenke til kommentar
Mulig jeg har misforstått henne, men i mine øyne så ser det der ut som vanlig bilder som man bare har lagt en "tegning-effekt" over.. Så med mindre hun kan poste fremgangsmåten hennes i bilder eller på video, ja da tør jeg påstå at hun kødder med oss.

 

Edit: og hvis ikke det er bløff, ja da skal jeg bøye meg og kalle deg for mester :D

 

Etter å ha sett på deviant art sida di, så tror jeg faktisk på at du har tegna disse to barna selv! :ohmy: Helt utrolig talent..

 

Oi, hehe. Har ikke vært innom her på en stund. Men, jo da. De er tegnet ;) På ark, med blyant.

Kommer vel en video etterhvert, men det er så stress å skulle filme og ordne når jeg egentlig bare vil tegne :p

Men på dA har jeg jo steg for steg bilder av tegninger, også et par jeg ikke er ferdig med enda ^^

 

Url til deviantart siden hennes?

 

www.josephine-death.deviantart.com

Lenke til kommentar
Miriel: Jeg ville ikke legge ut linken din, visste ikke om du ville det eller ikke :)

 

Du er forresten min nye helt innenfor tegning. Du burdte bli berømt!! :love::D

 

 

 

Se så flink jeg er til å tegne a!!! :rofl: Tøff ikke sant? :p

Hehe, takk :D

 

Alltid koselig at folk tror jeg jukser, det viser jo bare at jeg får til det jeg prøver på^^

 

Hehe, stilig. Frihånds eller lagt over? :) Eller kopiert etter, kanskje?

Lenke til kommentar

Ja, skepsis mot tegningene dine er jo bare et mega-kompliment!!

 

 

haha, jeg la hele min sjel inn i å tegne Sprett med gulrot-is, det er mitt mesterverk til verden! Skal åpne galleri snart så folk kan se mine Disney kunstverk.. ;)

 

Fra spøk til alvor, jeg har aldri vært borti noen som takler blyant og papir på den måten du gjør.. Det er talent resten av verden bare kan drømme om! ^^ :)

 

 

Aldri slutt og tegne er du snill!! Det er en ordre.. :D

Lenke til kommentar

Hehehe :D Takk ^^

Har ikke planer om å slutte nei.

Men det er fryktelig vanskelig å komme inn på kunst-relaterte skoler når man ikke har gått tegning, form og farge har jeg funnet ut.

Så nå har jeg tatt eksamner i de tre fagene + kunsthistorie som privatist, og så håper jeg å komme inn på en gullsmedskole til høsten :D

Lenke til kommentar
Miriel, hvordan får du så bra kontrast på tegningene? Min blyant kan ikke lage så sort farge...

Veldig bra tegna også - håper du legger ut en video, hehe.

 

Prøvde å tegne litt, skulle kanskje ha laget det litt større.

 

Tegningen ser veldig bra ut :D Har du tatt bilde av den? Den syns kanskje bedre om du scanner den inn:)

 

Jeg bruker Staedtler blyanter, de lager minimalt med gjennskinn, og 8B blir ordentlig svart. Må selvsagt ta i litt, og tegne over mange ganger, men om man jobber litt med det, blir det svart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...