Gå til innhold

Billedkunst: Tegner du? Vis dine bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare scanner dere inn med vanlig scanner? Skulle gjerne hatt opp litt tegninger på blant anent Deviateart men har ikke fått de inn på PC i god kvalitet enda

 

Mm, jeg har en som er kombinert scanner/printer:P den er egentlig ganske dårlig, så det hender jeg retter litt på tegningene i photoshop etterpå. De blir ofte alt for mørke og grønne når jeg scanner dem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
dæven!

er det nå jeg skal skrive "MIRIEL ER MIN BESTE VENN! sånn seriously :D"

nå har du et oppdrag vettu.. du skal tegne meg ;) legge ut her.. så blir jeg populær også!:D

 

Haha, Robin:D Du er søt du^^

Men jeg har jo tegnet deg! Selv om det er 4-5 år siden :p

 

Følte for å joine litt her, selv om det snart er et år siden tråden ble dannet :)

 

Kjempebra tegninger! Kult at du også har tegnet Mathilda:D'

 

 

-Forresten, jeg har skaffet meg en blogg, hvor jeg skal skrive litt om mine tegneteknikker og slikt. Foreløpig er det bare noen små tips, og så har jeg skrevet litt om blyanter siden noen ba om det.

Men det kommer mer der snart^^

www.miriel.vgb.no

Lenke til kommentar

Miriel: Jeg er evig takknemlig, og skal bli fast leser av bloggen din.. :D Bare så du vet det!

 

Du er utrolig!! Bedre talent skal man lete lenge etter! Og ja, ta det til deg for det fortjener du absolutt.. Magisk finmotorikk uten og skryte :p

 

Edit: haha, jeg tror jeg er litt for ekstatisk når det gjelder tegninger.. :wee: But still..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Miriel: Jeg er evig takknemlig, og skal bli fast leser av bloggen din.. :D Bare så du vet det!

 

Du er utrolig!! Bedre talent skal man lete lenge etter! Og ja, ta det til deg for det fortjener du absolutt.. Magisk finmotorikk uten og skryte :p

 

Edit: haha, jeg tror jeg er litt for ekstatisk når det gjelder tegninger.. :wee: But still..

 

Haha :D

Takktakk^^

 

selvsagt har jeg tegnet Mathilda - hun er jo bare nyyydelig! <3 :D kjempeflotte tegninger du har!

La deg til i watchlisten min på dA jeg, likte tegningene dine^^

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Studerer visuelle kunstfag og design og gikk tegning og bilde ifjor, så jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av det jeg har gjort;

 

Første er et selvportrett i kull og knett gummi. de andre er div fra studieåret.

 

 

Dette må jeg inrømme at jeg nyter. Hvilken skole gikk du på?

 

 

 

 

 

 

-Kommende kunstelev.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...