Gå til innhold

Super Smash Bros Brawl anmeldelser!


Anbefalte innlegg

Fy faen jeg gleder meg!

Dette blir bare helt sykt spill til min kjære Wii

Skaffes når det kommer til oss, sykere spill finnes nesten ikke :p

 

Viss dere finner noen anmeldelser så gi gjerne beskjed!

Kan og ta generell diskusjon om selve spillet og hva du ser fram til, inntrykk til dem som har skaffet det allerede!

 

Karakterene:

 

IGN 9.5

Gamepro 5/5

Gamernode 10/10

Nintendo Power: 10/10

Thunderbolt 10/10

Ngamer UK 9.3

Gamespy 4.5/5

Gamespot 9.5/10

1UP A

GameDaily 9/10

Kombo 9.5/10

Gametap 9/10

Gametrailers 9.4/10

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gleder meg til å kunne spille mot folk i hele landet :) Vet jeg hadde gjort det mye dersom man kunne gå online med Gamecube versjonen av Smash.

Story moden gleder jeg meg også veldig til faktisk, synes den var ganske artig i melee.

 

Håper jeg får spillet om sånn ca. 2 ukers tid. Kommer nok til å bli mye titting i postkassen i slutten av neste uke, og sannsynligvis uka etter det ja :p

Lenke til kommentar
Får spillet så bra karakter pga alle de kjente karakterene som er med i spillet, eller spillet virkelig så bra. Vi har jo så mange andre slossespill å ta av fra før på diverse plattformer.

Jeg synes Super Smash Bros Melee er det beste slossespillet ute på markedet, bedre enn Tekken, Mortal Kombat, Soul Calibur, Virtua Fighter og fler!

Lenke til kommentar
Trodde dette spillet var veldig etterlengtet her på forumet, men aktiviteten på denne tråden bekrefter ikke akkurat det! JEg ser veldig fram til dette og et absolutt must til Wii. Og en kandidat til årets spill tror jeg!

 

Lurer på om jeg skal prøve freeloader og brawl fra usa for så å kjøpe brawl igjen når det kommer ut i europa. Ja, brawl er det jeg ser mest frem til i år. Venter på å høre om freeloader faktisk virker.

Lenke til kommentar

Gamespot og 1up omtalene bør legges til i OP'en. 9.5 editor's choice fra gamespot og A fra 1up, som er så og si det høyeste et spill kan få. Det er morro å se at etter all hypen om spillet så leverer det faktisk! Tror jeg aldri har sett et spill få såpass universell skryt før. :)

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg skal prøve freeloader og brawl fra usa for så å kjøpe brawl igjen når det kommer ut i europa. Ja, brawl er det jeg ser mest frem til i år. Venter på å høre om freeloader faktisk virker.

 

Tok en sjanse jeg, og bestilte både Brawl og Freeloader. (spillet fra VGP for under 300 kr med frakt :) )

Stoler på Datel, og tror de kan levere et fungerende produkt.

 

Dette spillet blir utrolig bra, GC-versjonen er utvilsomt det beste multiplayerspillet noensinne laget - å si at jeg brukte 1000 timer på det vil være en underdrivelse. Og siden grunngameplayet er det samme, kan det ikke akkurat bli et dårligere spill :)

Blir rett og slett utrolig mye å gjøre i dette spillet, blir mye for penga om en tenker sånn!

 

Gleder meg sinnsykt :D

 

@ Jext: Mario Galaxy fikk om mulig enda høyere karakterer, i snitt.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Ingen dato er annonsert enda dessverre. Jeg tror jeg skal gå og kjøpe meg en wii snarest og bestille US version med freeloader. :p

 

Hvorfor ikke bare importere konsollen?

 

Fordi når han allerede har en konsoll, er det billigere å kjøpe freeloader for 50-100 spenn!

 

En japansk spillanmelder gav SSBB 40/40. Noe som bare ca 5 spill har oppnådd før! :)

Lenke til kommentar
Ingen dato er annonsert enda dessverre. Jeg tror jeg skal gå og kjøpe meg en wii snarest og bestille US version med freeloader. :p

 

Hvorfor ikke bare importere konsollen?

 

Fordi når han allerede har en konsoll, er det billigere å kjøpe freeloader for 50-100 spenn!

 

En japansk spillanmelder gav SSBB 40/40. Noe som bare ca 5 spill har oppnådd før! :)

 

Han sier jo at han skal gå å kjøpe en konsoll for spillet :p

 

Hadde jeg kunnet velge på nytt, hadde jeg lett kjøpt en amerikansk Wii. Mye tidligere releaser og bedre priser fra blant annet VGP.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...