Gå til innhold

– Styr unna trådløse hodesett


Anbefalte innlegg

heh, jeg bruker bluetooth til å slenge enkeltlåter til mobilen helt greit så ymmv som dem sier der ute på nettet ;)

 

merk, jeg sa enkeltlåter. jeg gidder ikke dytte ørten giga med musikk inn på mobilen, jeg stapper kanskje inn 500 MB, setter det i en playlist på random, og lar det være med det...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Kjøpte meg en HBH-DS200 i går og er mer imponert en skuffet. Men det kan være fordi eg i utgangspunktet var veldig skeptisk og bevisst kjøpte det på Elkjøp(30 dagers retur) til kr 699,-. Headsettet som følgte med var vel like krappy com eg hadde regnet med. Men ved bruk av et annet eg har i fra en tidligere SE mobil, Koss Porta Pro og et Sony DJ-headsett er eg veldig fornøyd med lyden. Men det overrasket meg ikke da eg ikke akkurat er audiofil.

 

Men avstanden derimot ble eg imponert over. Eg har lest en del artikler rundt som sier at man kan rissikere hakkete lyd bare ved at den ligger i feil bukselomme. Med andre ord var ikke forventningene høye. Men dette var ikke realiteten. Eg har nå testet mot både mobil og mot laptopp og ved begge anledninger kan eg bevege meg inn på kjøkkenet mens lydkilden ligger i stua(4-5m med lettvegg i mellom). Det hakker når eg går ut i gangen, men ellers har eg ikke merket hakking eller stopp i lyd. Utstyret er da enten en SE K610i eller en HP 6910p bærbar.

 

Anbefales fra min side. Men eg kan ikke si så mye om andre modeller. Gleder meg til neste joggetur :)

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...