Gå til innhold

Tråden om post-apokalyptiske filmer


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Logans Run her om dagen. Syntes den var bra, men reagerte på en ting:

 

 

Hvorfor krasja computeren?

 

Jeg skjønner at den ikke fikk forventet resultat, men hvorfor skal dette føre til at den spreges?

Forklaringen på det der er enkel:

 

Det stod i manus og den gjennomsnittelige filmseer på den tiden hadde omtrent like mye peil på data som jeg har på kvantefysikk så de regna med å slippe unna med det.

 

Lenke til kommentar
Så Logans Run her om dagen. Syntes den var bra, men reagerte på en ting:

 

 

Hvorfor krasja computeren?

 

Jeg skjønner at den ikke fikk forventet resultat, men hvorfor skal dette føre til at den spreges?

Forklaringen på det der er enkel:

 

Det stod i manus og den gjennomsnittelige filmseer på den tiden hadde omtrent like mye peil på data som jeg har på kvantefysikk så de regna med å slippe unna med det.

 

 

 

Jeg tenkte på at datateknologien var kommet så kort på slutten av 70-tallet at systemer hadde en tendens å gå til helvete når en del bristet også, men jeg synes de kunne ha avsluttet filmen bedre. Å overbevise folk om levelighet utenfor ved hjelp av en av kattene eller noe liknende hadde vært en bedre slutt.

 

 

Lenke til kommentar

Vi må jo heller ikke glemme disse: The Last Train (1999)(TV) og det kvinnelige svaret på Mad Max - Phoenix the Warrior (1988).

 

Angående den kommende Terminator filmen, tror jeg det blir en skuffelse. Hva er vel Terminator uten Arnold? Bale skal jobbe hardt for å redde denne franchisen. Regissøren har forresten heller ikke gjort all verden tidligere, hvis man da ser bort fra Pussycat Dolls tvserien :p .

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Kan ikke si at jeg har noe supert forhold til Arnold som The Terminator lengre, samt at serien og 3'ern har til dels ødelagt inntrykket mitt av Terminator-universet, så jeg kan ikke påstå at jeg har skyhøye forventninger til filmen heller.

 

Så lenge den holder seg vesentlig bedre enn serien, noe som ikke skal være alt for vanskelig, tror dette, for min del, blir bra saker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...