Gå til innhold

Tråden om post-apokalyptiske filmer


Awesome X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samfunnet i Doomsday er velfungerende? Samfunnet fungerte da i Land of The Dead også, helt til Zombiene kom iallefall. IMDB setter merkelappen post-acopalyptic på filmen, og det ville jeg også gjort. Men for all del, det er din liste, og jeg har inntryk av at du kan endel mer om film enn meg :p

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så streng på filmserier. T.eks. Mad Max, Planet of the Apes, osv.

 

Jeg er ei heller særlig streng på zombie-filmene. Dette siden de fleste er apocalyptiske og ikke post-apocalyptiske. Det er også en sjanger jeg bryr meg svært lite om, så...

 

Man kan spørre seg hvorfor jeg tillater Escape from N.Y. og L.A., men ikke Doomsday. De har også velfungerende samfunn. Grunnen til dette er at i Doomsday er det velfungerende samfunnet mest i fokus.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
I artikkelen står det at den kom ut allerde i 2007, mens IMDB sier 2008. Du som kjenner folka vet vel hva som stemmer?

Hehe, du er jaggu en liten flisespikker. Vel, etter det jeg har forstått ble dennne sluppet nå i 2008. Angående dvd utgivelsen sies det at Anchor Bay har plukket opp rettighetene.

Lenke til kommentar
I artikkelen står det at den kom ut allerde i 2007, mens IMDB sier 2008. Du som kjenner folka vet vel hva som stemmer?

Siste ord i denne saken: Amazon slipper "The Vanguard" på dvd den 30.september og du kan allerede nå forhåndsbestille deg et eksemplar her. Fornøyd?

Endret av Montag
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...