Gå til innhold

Hvor mangge telefoner har du hatt av hvert merke?


tadcomp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Molna: Sorry :oops:

Var sikker på at du var en hun..stod det ikke det todligere da.. nei, jeg er ikke alltid helt med..

 

 

Kamera:

Det er DU som er en hun. du skrev iallefall det tidligere..

 

Men hva er det du snakker om?!

Såklart skal de telle! regner jo med at de aller fleste bruker kun 1 mobil til hver tid, så det er ikke det jeg mener.

Det jeg mener er at man skal telle bare de man selv har brukt...

Jeg har f.eks et skap full av gamle og delvis "nye" mobiler som hele familien har brukt gjennom flere år. Men nå er de MINE. Skal jeg så regne med dem også?

Lenke til kommentar

Å herregud.. vanskelig å forstå? Prøvd å forklare deg det to ganger nå å enda forstår du ikke hva poenget mitt er? JA DE SKAL TELLE!!

 

HAHA!! Kamera, du gjorde en tabbe nå

Se her da:

 

"Er ikke så ofte jeg leser it nyheter, heller... Men når DB, VG, og Din Side, har skrevet om det. ja, da har jeg fått det med meg. + at det er skreved om dem i omtrent alle forums norske på nettet...

 

Sist endret av Kamera den 26 Feb 2003 16:52, endret 1 gang"

 

Der stod det nemlig at du var jente.. Denne posten skrevet og den andre ble redigert samme dag.. tilfelding? neppe. Ser jo at jeg kaller deg gutt for deretter å kalle deg jente i neste post.. Oiida! Busted!

Det var nemlig du

 

Posten finnes her:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?p=5...5ac85a82#579444

Lenke til kommentar

hmm...tenke....er ikke sikker på hvor mange av hvert merke jeg har hatt, men er på min 30. mob. sammenlagt nå. Og har pr i dag en stk Nokia 1611, en stk Ericsson GA 628 og en nokia 5110 (med rødt display ,heftig) i daglig bruk. Bruker dem til å motta meldinger fra forskjellige personer, samt alle samtalene blir viderekoblet til 5110'n som foreløpig er hovedtelefonen (den jeg har penger på). Må vel kjøpe ny (brukt?) telefon snart. Hadde en Talkabout tidligere jeg var meget fornøyd med, men det knuste jeg i veggen i fylla...ikke bra å prate i telefonen når man er "lettere bedugget" :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...