Gå til innhold

Metal Gear Solid 4 får dato

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh yes! YES! YES! oooooog YEEEEES!

Dette blir stas! Intet minus at man får med Metal Gear Online heller! Dette gleder jeg meg til! Håper sommeren blir like kjip som i fjor slik at jeg kan sitte inne i regnværet og kose meg med Snake & Co!

Skrevet

Herlig, kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til dette spillet. Og MGO blir sikkert også bra. Nå er snart GTA IV her, og 2008 må da være det beste spillåret på lenge :D

Skrevet
Nesten litt glad eg ikkje har kjøpt PS3 endå, hadde faktisk tenkt å vere litt ute i sommar!

Jeg har bestilt regn og stiv kuling f.o.m. 12. juni t.o.m. 17. juni

Skrevet

Har bestil the essential collection av MGS, så blir hardcore gaming f.o.m. 28mars av de 3 foregående spillene, før jeg endelig får kloa i MGS 4 :D

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Jeg har hverken spilt MGS 2 eller 3, så kanskje jeg bør prøve noen av dem. Er ikke så veldig fan av spillene men. Tror multiplayer på MGS 4 blir bra. Jeg er multiplayer fan.

Skrevet

Mmm, det kan være et godt poeng - likevel, db.no fikk nå en gang rett. Hadde dog vært litt morsomt om db.no fikk feil, hvis datoen viste seg å være tull, ettersom de presentere nyheten om datoen som 100% sikkert. Det sagt, er ikke db.no og gamer.no samarbeidspartnerne?

Skrevet
Jeg har hverken spilt MGS 2 eller 3, så kanskje jeg bør prøve noen av dem. Er ikke så veldig fan av spillene men. Tror multiplayer på MGS 4 blir bra. Jeg er multiplayer fan.
Hvordan kan du si at du ikke er fan om du ikke har prøvd noen av dem?
Skrevet

MGS4 er PS3 ekslusivt ja så har du ikke PS3 blir det ingen MGS4 :)

Gleder meg til dette spillet kommer ut, er veldig mye som er sagt om dette spillet, gleder meg til å se om de klarer å oppfylle det aller meste. Tror i alle fall MGS4 tilhengerne blir tilfreds med dette spillet. Personelig likte jeg aldri MGS serien men det er min personelige smak.

• Opprett ny...