Gå til innhold

Problem med Western Digital My Book World Edition 500GB NAS


Anbefalte innlegg

Hei

 

Disken sto koblet til som vanlig på nettverket. startet pc`n. fant den ikke, dro så ut strømkontakten å satt den inn igjen. da hører jeg en hakke lyd når den skal starte opp. kommer ikke noe lys på disken. skrur den ut å setter den i pc`n. ingen hakke lyd å det virker som den starter som normalt. bios finner den . men kommer ikke opp i min datamaskin. ligger i diskbehandling men der ser den tom ut. står ok

 

Noen som har en løsning eller tips å komme med? kjedelig å miste såpass mye data.. var full

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Disken sto koblet til som vanlig på nettverket. startet pc`n. fant den ikke, dro så ut strømkontakten å satt den inn igjen. da hører jeg en hakke lyd når den skal starte opp. kommer ikke noe lys på disken. skrur den ut å setter den i pc`n. ingen hakke lyd å det virker som den starter som normalt. bios finner den . men kommer ikke opp i min datamaskin. ligger i diskbehandling men der ser den tom ut. står ok

 

Noen som har en løsning eller tips å komme med? kjedelig å miste såpass mye data.. var full

 

Takk på forhånd

 

Noe av det samme skjedde nettopp med min My Book 500GB essential edition. Hadde slengt over alt jeg hadde på laptopen til den, fjerna det fra lapen, og så får jeg plutselig beskjed om at HDen ikke er formatert. :/ Utrolig bittert!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...